Ik zou alleen nog even dat irritante puntje in het midden van je beeld weghalen. Tenzij je dit fijn vindt.
Dat leek thuis prettig voor landingen enzo, maar tijdens het vliegen is dat inderdaad zwaar ruk. :lol:
En inderdaad, FPV vliegen valt goed te doen. Het leek er heel even op dat de nemo een lastige zou zijn omdat hij "normaal" gevlogen eigenlijk helemaal niet zo prettig vliegt als mijn andere kisten. Ook het oplaten vergt even wennen omdat de hoge motoren het toestel omlaag trekken als je de romp laag vast houd (zie poging 1 in het filmpje). Ook in de lucht vond ik het zonder bril maar een log en bokkig toestel. Maar die eigenschappen deden hem alleen maar goed tijdens het FPV vliegen.
Wat er nog op mijn tedoen lijstje staat:
- Expo omlaag, de nemo vliegt zo langzaam dat iets meer uitslag in het midden wel mag.
- OSD kalibreren, de volt meter is nu onbruikbaar. Hoe dat moet staat op de remzibi site.
- De OSD wat uitkleden. De 2e voltmeter, mAh meter, en crosshair zijn allen overbodig.
- Een andere recorder zoeken, de huidige is rotzooi. (suggesties?)
- Op een of andere manier mijn filtertjes verstevigen, want op deze manier sneuvelen ze geheid.
En inderdaad, komende week wordt het een beetje spannend in de familie, dinsdagmorgen moet mijn vader voor 11 uur onder het mes. Als alles goed verloopt kan ik komende zondag misschien nog eventjes gaan vliegen. Maar uiteraard gaat mijn "ouwe" per definitie voor.