Klaas slaat daar de spijker precies op z'n kop.
Moet je jezelf nu eens horen. Een spannings regelaartje is kapot, en je bent uit het veld geslagen.
je motortjes zuipen te veel en je wilt het FPV al opgeven.
Man, ik snap het niet.
Gooi er 2 andere motoren op en een dikkere accu en je bent kalar met het gezeik.
Je Nemo is af, je servo's zitten erin, je complete FPV setup zit erin, en je blijft maar zeuren over die motortjes. Mijn Alulah heeft inmiddels al 4 verschillende motoren gehad. Moet ik daar om treuren? nee! Dat hoort toch bij de hobby!?
Zeur niet zo, en maak dat ding. Tegenwoordig is er al voor 25 euro een complete setup in Nl verkrijgbaar dus daar kan het niet aan liggen.
Laat jezelf niet gek maken, en kom eens uit die slachtoffer rol. Wissel de motortjes van je Nemo even met andere, en prop er een andere lipo in, klaar ben je.
Man, als ik me telkens zo rot moet voelen als er hier wat mis gaat, dna had ik 1,5jaar geleden wel wat anders gezocht. Het hoort bij de hobby. Gaat het daarna goed dan weet je waar je het voor gedaan hebt.
Ps, juist door deze tegenslagen is het gevoel dat je krijgt wanneer je je eerste geslaagde maiden doet zoveel groter dan wanneer het in 1 keer was gelukt...
Iedereen helpt je hier en zoeken alles voor je uit. Alles word je gegeven. Gaat er dan wat mis dan wil je al kappen met FPV. Kun je je voorstellen dat mensen dan zo reageren? Verplaats je eens in hun, dna zal je snappen waarom sommige er moedeloos van worden.
En nu niet weer zo'n bericht typen met "laat het maar zitten, ik heb er geen zin meer in, jullie dit en jullie dat" dat kennen we nu wel. Typ nu eens een bericht met een oplossing en een erewoord, daar hebben we tenminste wat aan en kunnen we mee vooruit.