Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

nee van: Ik hoef de stukken schuim niet;).

ETA eind van de week :mrgreen:

Sven zijn nemo zal gewoon blijven zoals die is. Wél een andere motor/ESC setup.
Ook zal ik zijn FPV setup testen.

nee hoor, ik ga er niet veel tijd in steken. Ik zorg gewoon dat als hij bij Sven komt hij kan vliegen:).
Gas derop en gaan!

Het FPV spul zit eigenlijk al vrij netjes op zijn plek. De draden mogen misschien nog iets korter maar verder is het denk ik allemaal wel ok. Tieripje doet wonderen. ;)

Let wel even op de UBEC, ik het et idee dat die te warm wordt (of dat zo hoort weet ik niet).

En 15 minuten op een 2200 pack, tsja misschien weet remy iets dat ik niet weet. :p Dat spul zou dan met 9A in de lucht moeten blijven om het 15 minuten vol te houden. Dat is zelfs nog zuiniger dan wat ik berekend had. Misschien iets te moedig ingeschat? ;)

Tjee het honderste bericht van vandaag in dit topic. Wilde voor het eten nog even reageren op een paar zaken, maar dit gaat erg hard. Succes Remy en Sven.

Sven... die van mij blijft met 2200 meer dan 15 minuten in de lucht en weegt bijna een kg!... dus dat kan MAKKELIJK :P

En het fpv spul is niets mis mee :P de aandrijving wel ;) hahahah

REMY TO THE RESCUE!

succes remy!!

Niet lullig bedoeld Sven,

Maar kan iemand die kist niet gewoon van je afpakken en in orde maken (remy?)
Dan spreken jullie ergens af, je zet de dikkehaai op je snoet en iemand gooit die nemo de lucht in,
dan ben je klaar en vlieg je FPV volgens mij :mrgreen:

In mijn draadje zie je hoe het ook kan, hihi!

Ontopic: Anders neem je toch gewoon wat meer accu's mee

Laatst bewerkt:
Ik dacht "even" de nieuwe berichtjes door te nemen :rolleyes:

Resultaat: Een bord koud eten :mad:

Maar kort samengevat,

@Remy
Helemaal gaaf dat je dit doet !

@Sven
Respect voor je dat je het uit handen durft te geven en aan het Remy toevertrouwd !

Binnenkort komen er leuke filmpjes :banana:

Ik weet inmiddels wat remy kan. Er gaat deze maand nog FPV gevlogen worden. ;)

Jammer dat ik zelf de plank zo mis geslagen heb, ik dacht echt dat het goed uit zou komen met die motoren. Maar motorprestatie kan per vliegtuig enorm verschillen zo blijkt. Maarja, ik ben niet de enige van mijn groepje die straks met een Remo vliegt. ;) Ik hoop alleen dat ik het een beetje veilig ingepakt krijg. Die staart is toch wel enorm fragiel gebleken.

Sven,

Je hebt de plank niet misgeslagen maar gewoon de pech wat meer mensen wel eens hebben. En tsja, er zijn veel mensen die jouw draadje volgen :-)

Vaak helpt het als een "buitenstaander" even helpt, zo sta ik weleens uren aan mijn mini te sleutelen wat niet wil lukken. Vervolgens krijg ik een schop onder mijn hol met de mededeling "ga jij maar even koffie halen". En als ik terugkom met de koffie ( uit de automaat nog wel ) dan is het klaar en kan ik rijden :p

Dat zijn van die momentjes...

nog een paar nachtjes slapen Sven ;)

Je lacht er wel mee, maar iets verzinnen van karton en ducttape is misschien niet eens een dom idee. ;) Veruit et meeste wat bij mij kapot gaat, is ongelukjes achterin de wagen. Zeker met depron dingen is dat soms een ellende. En ik krijg hier op de zaak regelmatig lange dozen binnen (biljart keuen), waar een nemotje leuk in zou passen. ;)

Een Remo!!! jaaaaaaaaaa ik voel wat stickers/paint aankomen als dat ding vliegt.... hahahaha

sven, leg de staart goed in papieren proppen/keukenrol/bolletjesschuim... anders moeten we dat ook weer lijmen straks ;)

Ik ben straks een paar dagen weg, dus als ik terug kom (zaterdag) dan hoop ik op goed nieuws :D

@sven: verander de topic titel effe naar: "Sven gaat snel FPV! Remy to the rescue!" hahah :D

Laatst bewerkt:
haha. De Remo. Ah, kleurstelling vind ik zo wel fancy;).

Rede waarom ik help? Omdat als Sven een andere setup moet monteren en het spul nog moet gaan testen zijn we weer een half jaar verder. Voor mij is het een middag werk, dan kan Sven daarna lekker knallen.

Je staart ben ik nog niet over uit. Ik kan het laten zoals het is. Ik kan het ook maken zoals bij pieter, alleen is dat vrij zwaar, wél oerdegelijk. Depron intapen is lelijk. hmm..

Idd, je titel moet je even aanpassen;). Ik bedoel, Sven is er nóg niet klaar mee:)

Een Remo!!! jaaaaaaaaaa ik voel wat stickers/paint aankomen als dat ding vliegt.... hahahaha

sven, leg de staart goed in papieren proppen/keukenrol/bolletjesschuim... anders moeten we dat ook weer lijmen straks ;)

Ik ben straks een paar dagen weg, dus als ik terug kom (zaterdag) dan hoop ik op goed nieuws :D

@sven: verander de topic titel effe naar: "Sven gaat snel FPV! Remy to the rescue!" hahah :D

Maar even een voorschotje genomen en het alvast aangepast :rolling:

Remy, zal ik een rol oranje covertape in de doos mikken voor et gemak? ;)
Dan kun je depron redelijk mooi intapen volgens mij, toch?
Dat was ik zelf namelijk ook al van plan, mocht die staart ooit aan diggels gaan.

En verander et topic nog maar een keer. Remy is nog niet klaar met Sven! :lol:

En dan zitten we bijna op 800 posts zonder dat Sven FPV heeft gevlogen :p

Misschien had Sven beter een RTFPV Nemo kunnen kopen lol...

Ach, hij heeft al wel fpv gevlogen, maar niet met deze nemo ;)

maar DAAR gaat remy veranding in brengen, en dan wordt ook deze nemo een REMO!!!

Iemand die RTFPV nemos verkoopt, kan bakken geld verdienen ja. ;)
(Remy, is dit jou roeping misschien??)

Ik was er nu toch bijna, maar helaas nog niet helemaal. :')

Maar ach, straks kan ik er eindelijk onbezorgd van gaan proeven,
Dan heb ik weer een stuk meer zin in het volgende als et eenmaal zover is.

Back