Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

*zucht* ... morgen heb ik geen auto, want als sponsor moet die mee met de nationale jeugdronde als volgwagen voor onze ploeg..

Om gek van te worden!
HeadBangingWall.gif

Ik kan maar beter gaan breien ofzo..

Wie maandag aan de auto komt bijt ik zijn poten af.

*zucht* ... morgen heb ik geen auto, want als sponsor moet die mee met de nationale jeugdronde als volgwagen voor onze ploeg..

Om gek van te worden!
HeadBangingWall.gif

Ik kan maar beter gaan breien ofzo..

Wie maandag aan de auto komt bijt ik zijn poten af.
Sven, heb het al eerder genoemd, maar postNL komt je pakketje voor letterlijk een paar centen gewoon thuis OPHALEN.... je hoeft helemaal niet meer naar het postkantoor.

Ik had ook de nemo doos de vleugel gedaan (goed ingewikkeld) en de romp met staart in die keu-doos, en ze aan elkaar getaped als een malle. Dan is het gewoon 1 pakket ;)
maar goed, ze komen het als je wil dus thuis halen sven :)

EDIT:
https://onlineverzendservice.postnl.nl/Shipment

invullen, bon uitprinten, en ze komen het zo ophalen :)

En afmetingen voor ophalen:
Voor een pakket wat wij op komen halen is dit 176 x 78 x 58 cm.
als je een pakket opstuurt via het postkantoor:
Voor een pakket wat u zelf naar een Postkantoor brengt is dit 100 x 50 x 50 cm.

Kosten voor het ophalen zijn 2,20

Laatst bewerkt:
Van ophalen kan ik iig niets vinden op hun site,
en als ze dat al doen, zal et vast wel meer dan 2 euro kosten.
Laat staan dat ze et op zaterdag doen.

EDIT
Gevonden. Ze doen et inderdaad, voor 2,50 (valt mee, handig!),
MAAR... dan wel pas de 18e, maandag dus.

Laatst bewerkt:
EDIT
Gevonden. Ze doen et inderdaad, voor 2,50 (valt mee, handig!),
MAAR... dan wel pas de 18e, maandag dus.

En heb je het nu geregeld? Als je Maandag dit wil regelen komen ze vast niet Maandag halen, dus maak dat z.s.m. in order ;) !

Ik woon boven de zaak, maar op maandag is deze gesloten, en we hebben geen deurbel vanwege domme klanten (denken dat de op de deur geplakte openings tijden niet voor hun gelden), dus ik zal het maandag zelf weg moeten brengen. (Want dinsdag mag niet van remy. ;))

Als ik zelf even twee van de binnengekomen dozen dwars over elkaar schuif moet et denk ik wel lukken. Wordt alleen even een gedoe om dat onhandige gevaarte naar et postkantoor te krijgen.

Goed zo Remy, even lekker de zweep erover, laat Sven maar 'ns een beetje zweten, dat kan helemaal geen kwaad :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Ik hoop dat remy graag de krant leest... :lol:
Ik had ook nog een kuub wokkels, maar dat zal ik hem maar niet aan doen.
rofl.gif

Laatst bewerkt:
Wokkels ? Is dat zoiets als mokkels.nl ?
Ik vind dit topic in elk geval hilarisch. Volgens mij kan je de rechten verkopen aan 1 of andere productiemaatschappij om er een sappige soap van te maken.

Zal Sven zijn nemo op maandag opgestuurd krijgen ? Is er nog plaats op de kabel voor een nieuwe kink ? En vooral, zal Sven eindelijk zelfstandig met zijn eigen toestel fpv vliegen ? Dit alles zodadelijk na de reclame !

haha, geen probleem Sven, die kranten komen net zo hard weer terug bij je:mrgreen:

haha, die opmerking van u4eake! Inderdaad, nu ik dat zo lees...geweldig:mrgreen: Idd, begint er sterk op te lijken..

Nieuwe toevoeging voor de soap:

Regelaars, motoren en props zijn binnen. Deels gesponsord door 2 webshops! Meer hierover als hij af is:)..

Ja mijn kabel heeft inmiddels meer kinken dan de toren in Hoogersmilde. :roll:

Maar et kreng zit eindelijk in een fatsoenlijke doos,
morgen nog even dat gevaarte naar een postkantoor zien te worstelen,
en dan mag remy zich er op botvieren. :p

Kijk wel uit dat je de enveloppe niet weg mietert tussen de kranten, Remy.

Zal Sven zijn nemo op maandag opgestuurd krijgen ? Is er nog plaats op de kabel voor een nieuwe kink ? En vooral, zal Sven eindelijk zelfstandig met zijn eigen toestel fpv vliegen ? Dit alles zodadelijk na de reclame !

Update 17e

Zal Remy de enveloppe kunnen vinden tussen alle kranten ?
Heeft Sven we genoeg benzine in de Voiture om de reis naar het postkantoor te kunnen maken?
Is het postkantoor morgen geopend ondanks dat alle verbindingen met Lopik verbroken zijn ?

Shit.... alweer de reclame er tussen door......

Back