svenson 1/4th scale stampe canopy

Beste model frutselaars,

De beste wensen voor 2015, met vele mooie vliegmomenten.

Wie o Wie heeft er nog ergens op zolder of in de schuur een gesloten canopy kap liggen van een svenson 1 op 4 stampe en vertongen?

Deze wil ik graag over nemen...

contact via pb

vriendelijke groet
pascal

canopy

Dag Pascal

Ook van mij een formidabel 2014 gewenst.

Ik kan je het nummer bezorgen van iemand die een plug heeft liggen om een gesloten canopy te trekken.

die van mij van deze zomer is niet echt goed gelukt maar als we met twee zijn wil hij ze waarschijnlijk wel opkuisen.

laat maar weten of je interesse hebt.

Blijkbaar. :?

Als iemand er één had liggen of iets wist, had 'ie je dat gemeld, denk ik. :yes:

Heb je world-wide (laten we met Europa beginnen ;) ) alle sites afgezocht/berichten geplaatst?

jan.

Gezocht op het world wide web .

Maarre de meeste vinden de open versie mooi dus bouwen die .
Ben dus nog steeds opzoek naar een schaal 1/4 overdekte canopy kap voor de sv4

groetjes pascal

Niets mis mee,
Maar ik begrijp uit steven zijn reactie dat de plug niet helemaal goed is .
das niet fijn voor een schaalmodel toch?

We gaan eens als er niets anders is een afspraak maken met de pluggen meneer.

Niets mis mee,
Maar ik begrijp uit steven zijn reactie dat de plug niet helemaal goed is .
das niet fijn voor een schaalmodel toch?

Dat zal waarschijnlijk betekenen dat de plug niet glad genoeg (meer) is. Daardoor krijg je imperfecties. Dat is op te lossen natuurlijk door de plug wat op te knappen zoals Steven al aangaf.

Klopt maar voor een plug heb ik eerst een kap nodig toch?

En je kan zo'n plug prima zelf maken vanaf tekening, als je een beetje rondingen kan schuren. Je hebt toch een bouwtekening van de doos?

Hoe je je plug het beste afwerkt kan je ook aan Hobby-In vragen.

De plug zal wel bijgewerkt worden. De plug was niet 100% ( naar mijn mening was het 95%) goed en de eigenaar was ook echt niet tevreden over het resultaat van het vacuüm proces. Ik neem eerstdaags contact met hem op ( was het even vergeten)

Ik dacht dat hij zelf de plug nog wou perfectioneren en dan beter "plastiek" wou zoeken.
Ik heb de kriebel te pakken om verder te gaan na het bouwen van een klein sig wondertje.

ik hou je op de hoogte

zie hier een foto van het exemplaar dat ik afgelopen zomer "gekregen heb"

IMAG0005.png

Krant ter info wat afmeting betreft.
IMAG0006.png

IMAG0007.png

Er zitten aan de linkerzijde een paar deuken waar de leverancier geprobeerd had de grotere fouten weg te werken maar dat is wat mislukt.

Mijn idee was om aan de hand van dit exemplaar een exemplaar op te bouwen met een frame en rechte plaatjes plexy of wat dan ook.

Ik kan ook eens proberen om de kleine foutjes er uit te halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi steven ,

Ik hou me zeker aanbevolen voor de opgepoetste plug ,als ik daar een kap van mag hebben ben ik reuze blij!

uiteraard betaal ik voor de gemaakte kosten.

we houden contact
greets pascal

Back