Svenson Westerly 1.2

wpid-Happy-New-Year-Vintage-pictures-2016-0.jpg

Hoog tijd om de Westerly eens terug vanonder het balsastof te halen :rolleyes:
Bakske maken voor de Ein-Stein , servo en batterij , onderdelen gezaagd , gefreesd en gevijld ,
091.JPG

In elkaar geplakt ,
092.JPG

Groeten Jef

Bedankt Vintage Flyer :koud:

Ben bezig met de elektrische kant (stroomvoorziening) van de Westerly .
Vanuit een LiPo van 7.4 volt via een Castle Bec (zie foto) wil ik het voltage reduceren naar 5 volt om naar de Ein-stein te sturen ,
ingang bec is gewoon plus en min , geen probleem , uitgang zijn plus min en signaal , kan ik de signaalkant negeren en gewoon plus min gebruiken ?
Ik moet daar een andere stekker aanzetten voor de Einstein met enkel plus min .

Castle BEC.jpg

Groeten Jef

Binnenkant hoogte-richtingroer al voorzien van een laagje balsaloc en vlies , kan ik moeilijk tot niet meer bij eens ze met elkaar verbonden zijn .
093.JPG

Scharnieren gelijmd met Hinge Glue , hoewel het scharnieren zijn met "weerhaken" ga ik ze nog wel borgen met houten pennetje voor ik ze bespan , zie je ze niet meer zitten :D
094.JPG

Groeten Jef

Jef , die Hinge glue , waar kan je die krijgen? Mijn flesje is leeg en ik kan het nergens te koop vinden.

Bedankt,
Cor

Jef , die Hinge glue , waar kan je die krijgen? Mijn flesje is leeg en ik kan het nergens te koop vinden.

Bedankt,
Cor

Heb ik verleden jaar bij mijn lokale modelshop gekocht , die ondertussen wegens omstandigheden spijtig genoeg gesloten is ,
binnenkort is er wel een uitverkoop , datum nog onbekend , als het niet dringend is en als het nog op voorraad was wil ik
het wel voor je kopen en opsturen .
Hier is het ook te verkrijgen ; http://www.modelbouw-baillien.be/index.php?action=article&aid=13404&group_id=78&lang=nl

Groeten Jef

Laatst bewerkt:
Ja, maar mooi strak bouwen is ook werkelijk een feestje :-) Het kijken er naar ook :-)
Jef... verder terug... signaalkant kan je negeren voor je toepassing, gewoon laten zitten.
Verder een der beste UBEC's, en mooi compact.

Back