Svenson Westerly control Throws

Dank je wel Brutus ik vlieg alleen maar electrisch dus dan ben ik volgens jou
ook een nicht nou zo voel ik mij gelukkig niet ik vind dat iedereen het recht
heeft om mooi te vinden wat hij wil.Ik vind brandstof nml helemaal niks het
stinkt het rookt maar voor de liefhebber zal het best iets hebben.
Zo dit wilde ik toch even kwijt.

Gr Giel.

Volmondig akkoord. Vanwegr een nichterige electropiloot (wat voor opmerking is dat trouwens? )

Dank je wel Brutus ik vlieg alleen maar electrisch dus dan ben ik volgens jou
ook een nicht nou zo voel ik mij gelukkig niet ik vind dat iedereen het recht
heeft om mooi te vinden wat hij wil.Ik vind brandstof nml helemaal niks het
stinkt het rookt maar voor de liefhebber zal het best iets hebben.
Zo dit wilde ik toch even kwijt.

Gr Giel.

Sjeezus...

Satirische humor is aan jullie ook niet besteed geloof ik....

Het "citaat" was overduidelijk niet serieus bedoeld, gezien dat ik daarna door ging met "en nu weer serieus", en daarin leg ik haarfijn uit, dat ik best bewondering heb voor iemand die zelf iets leuks knutselt, maar geen bewondering voor iemand die zelfs voor "nep" nog geld uitgeeft aan "kant en klare nep"...

Ik zeg verder NIKS over electro vliegers, uitgezonderd in het "citaat" maar dat was OVERDUIDELIJK (moet ik het nog groter schrijven???) NIET SERIEUS BEDOELD!!!!

Groet, Bert

Ik heb er inmiddels een paar keer mee gevlogen. Bij het opstijgen kan die wel lastig zijn, gas heel erg langzaam opbouwen anders breekt ie uit... Landing daarentegen is kinderlijk eenvoudig.

Sjeezus...

Satirische humor is aan jullie ook niet besteed geloof ik....

Het "citaat" was overduidelijk niet serieus bedoeld, gezien dat ik daarna door ging met "en nu weer serieus", en daarin leg ik haarfijn uit, dat ik best bewondering heb voor iemand die zelf iets leuks knutselt, maar geen bewondering voor iemand die zelfs voor "nep" nog geld uitgeeft aan "kant en klare nep"...

Ik zeg verder NIKS over electro vliegers, uitgezonderd in het "citaat" maar dat was OVERDUIDELIJK (moet ik het nog groter schrijven???) NIET SERIEUS BEDOELD!!!!

Groet, Bert

Bruutje, ik denk dat jij vooral een probleempje hebt met interpreteren hoor ;) Mijn reactie was er nog een laagje bovenop en voor de rest was ik het volmondig eens dat een plastic brandstofmotor oeverloos belachelijk is.

Maar soit, we zijn over een Westerly bezig.
Het uitbreken heb ik niet (voorzichtjes rechts rudder meeduwen) maar wat ik heel soms wel heb is dat hij wegkipt over de lijn voorwiel-hoofdwiel (1 van de) en vooral bij crosswind.

@HansL op het moment dat het vliegtuigje al redelijk snelheid heeft en begint te "springen/hoppen" (gas is dan 70+- %) en je geeft dan vol gas om op te stijgen draait ie in een keer naar rechts. Gas moet dus heel langzaan opgeboiwd worden..

Back