Svitzer London 1:50

Koos, zou jij misschien de schakeling van jou ledjes voor de zijverlichting willen plaatsen ?

tevens als welke gebruikte ledjes ?

armando

Hoi Armando,

ik neem aan dat je de tl balkjes bedoeld. dit zijn 3 smd 0805 ledjes, deze heb ik aan elkaar gesoldeerd in serie, en daar de draadjes aan.
de draadjes gaan naar binnen in het dekhuis, en daar zit het weerstandje en dan heb ik een soort ringleiding gemaakt. (op elk dek 1) en daar zitten ze op aangesloten.
en ik schakel ze dan via multiswitch

mocht je meer info willen hoor ik het wel

gr
Koos

Hallo Raoul,

Hierbij een paar foto's van de London met de aansluitingen in het dekhuis.
Een echte waterkering heb ik niet zo zeer ben niet echt bang dat daar zoveel water bijkomt dat het naar binnen stroomt. hopelijk heb je er wat aan en als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel

gr
Koos

s7001649.jpg

s7001648.jpg

s7001647.jpg

s7001646.jpg

s7001645.jpg
Sorry dat ik misschien dit topic omhoog haal maar ik stel me enkele vragen ivm met de railing aan het stuurhuis /brug ..? De eerste foto toont tussen de 2schouwen achteraan een railing net boven de verluchtingsroosters .... Kan of heeft hier iemand duidelijke foto's van het originele schip of is dit een tipisch verschil tussen de Rotterdam en de London ??

Waarom de vraag ... Ik ben aan een opknapwerkje bezig en dat is namelijk de Smit Rotterdam van billing boats en ik zou het model zo juist mogelijk wensen te maken en heb me al suf gezocht op het net en op you tube filmpjes en helaas nergen een duidelijke foto of beeld gevonden waar deze railing duidelijk op staat ... Dus als iemand me zou kunnen helpen zou dit ontzettend fijn zijn !

Hier een fotootje van mijn schip :)

1397140_554704411269768_1075190375_o.jpg

Groetjes
Wes

Hallo Wes,

ik weet dat dit in iedergeval op de london zat, ik heb dit namelijk via foto's achterhaalt.
maar ik weet niet of dit later geplaatst is of dat deze railing er al vanaf het begin op zat.

verder zijn er wel meer verschillen tussen de london en Rotterdam al zijn het vaak kleine verschillen.

gr
Koos

Hallo Wes,

ik weet dat dit in iedergeval op de london zat, ik heb dit namelijk via foto's achterhaalt.
maar ik weet niet of dit later geplaatst is of dat deze railing er al vanaf het begin op zat.

verder zijn er wel meer verschillen tussen de london en Rotterdam al zijn het vaak kleine verschillen.

gr
Koos

Thx voor je reactie alvast ! ik denk dat het onder svitzer was dat die reling erop geplaatst werd maar nadien er ook terug afgehaald vermoed ik want als ik ga kijken naar hedendaagse foto's en zeker van de rotterdam dan zie ik ze nergens meer opstaan ....

Groetjes
Wes

Zo zag het er uit in de "SmitWijs London" tijd:

En ook in de "Smit Londen" tijd zat het er al op getuige deze folder

scan0029_zps06eb1788.jpg

Zo zag het er uit in de "SmitWijs London" tijd:

En ook in de "Smit Londen" tijd zat het er al op getuige deze folder

scan0029_zps06eb1788.jpg

Oh super !! Thx voor deze pracht afbeeldingen !
Sorry voor de late reactie maar krijg duidelijk geen melding als er een reactie verschijnt :/

Bedankt alvast !

Back