Als je wilt weten hoeveel volt je boordspanning is, moet je in de documentatie van de regelaar kijken.
De regelaar heeft een BEC circuit, wat het voltage van de batterij (max 12,6 volt) terugbrengt naar 5 volt of 6 volt. Dit is ook nog wel eens aan te passen, de meeste zekere manier om er achter te komen is domweg meten..
Vaak mag de BEC ong 2 Amp continu leveren, dit is genoeg voor hele volksstammen, maar bij mij op de een of andere manier niet (misschien een slechte bec op mijn regelaar). voor de toekomst kan het wijs zijn om er nog een aparte BEC tussen te zetten, maar dat hoeft nu voorlopig nog niet.
En stel, je hebt nog geen meter voor voltage meten, loop even langs de bouwmarkt in de buurt, voor 20 eur oid heb je vaak al iets wat voltages etc kan meten, dit is een ding wat je stiekem vaak gaat gebruiken..
Stel, de boordspanning is 6 volt, moet er inderdaad een step down tussen de gyro en de servo. Die 5.1 volt is goed, dit gaat bij mij al 2 jaar zonder problemen (even opletten, niet zomaar dat ding er tussen zetten, die step down haalt ong 1 volt van het voltage af, dus als je 5 volt boordspanning hebt met de step down, heb je opeens 4,1 volt op de servo...) De rest van de electronica kan meestal met gemak 6 v hebben, alleen de servo's wil nog wel eens wisselen.
De delay moet voor een snelle servo en een normale heli gewoon helemaal op 0.
De delay is eigenlijk voor schaalheli's of langzame servo's, dan kun je de gyro wat langzamer laten werken.
De DS stand op een servo is idd voor digitale servo's, als je zeker weet dat de jouwe digitaal is (de 9257 is dat), kan deze op DS.