Syma s107 of s107G

• Topicstarter Topicstarter DennisM
  • Startdatum Startdatum
Na een Traxxas E-Revo wil ik nu ook nog een klein helicoptertje. De Syma s107 komt hiervoor in aanmerking.

Maar nu kom ik op deze website een Syma S107G ( SYMA S107 Helicopter - Geel, 2Air rc helicopters )

En op deze een normale Syma S107: ( Syma S-107 helicopter )

Zit er nog een verschil in tussen? Die tweede is namelijk goedkoper.

Zoals al aangegeven wordt is de G een verbeterd type. Ik ben zelf met de gewone S107 begonnen en is in die klasse denk ik de beste. Zit ook een gyro op dus gaat perfekt. Later heb ik een ectra batterij er bij gehangen en kan dan wat langer vliegen. Indertijd hebben mijn collegas er ook allemaal 1 besteld en waren we met 15 in 1 keer een complete club:D.
Is beide dus goed en voor die paar euro extra kun je je zeker geen bult vallen. Normaal is de 107 rond de 25 eur

Kijk maar uit...

Ik had dus ook een S107 gekocht, en dat was zo leuk...

Nu, tweeënhalf jaar later, heb ik een Solopro, een MCPx, een EZStar, een Kadett (RIP), een Funcub (met Floats) een omgebouwde playmobil zwerver, een Cessna 182.... vijf dozen met onderdelen...

Je bent gewaarschuwd...

Let wel, een S107 kan je niet buiten vliegen, want die heeft een IR afstandsbediening (en hij heeft een hekel aan wind).

Groeten,

Marc

Precies Marc, waarschuw de mensen maar ....

Koop vooral GEEN Syma S107G ....
Bij jou heeft het nog lang geduurd !!
Bij mij staan er binnen een maand 5 heli's op de kast, hahahaaa

2 x Syma S107G (waarvan eentje gemodificeerd)
1 x Blade mCX2
1 x Blade 120SR
1 x Blade Nano CPX

De Blade heli's zijn BNF en worden bestuurd met een Spektrum DX8T

Hoezo verslavend !!!!

Ik had dus ook een S107 gekocht, en dat was zo leuk...

Nu, tweeënhalf jaar later, heb ik een Solopro, een MCPx, een EZStar, een Kadett (RIP), een Funcub (met Floats) een omgebouwde playmobil zwerver, een Cessna 182.... vijf dozen met onderdelen...

Je bent gewaarschuwd...

Let wel, een S107 kan je niet buiten vliegen, want die heeft een IR afstandsbediening (en hij heeft een hekel aan wind).

Groeten,

Marc

Laatst bewerkt:
Back