t-rex 2500 rpm tik einde

• Topicstarter Topicstarter denny
  • Startdatum Startdatum
D

denny

Guest
vandaag aan het crossen met de t-rex 4 de pakket er in
beetje inverted beetje dollen met het ding en op een hoogte van
een meter of tien een duidelijke knak hoorbaar en begint gelijk
ongecontroleerd uit de lucht te tuimelen en dit is het resultaat
04300065.jpg

04300066.jpg

04300067.jpg

04300068.jpg

04300069.jpg

heb nu op het moment genoeg van het kl**** ding electronica er uit
pruttel in de hoek gooien en als ik ooit nog eens zin heb hem weer op bouwen en kijken hoeveel me dit weer kost
daar gaat mijn goed gehumeurde zondag ga van narigheid maar bier drinken
mensen nog een prettige zondag ik ga in de hoek zitten voeteren en zat worden TABEE

Waar komt dit nou van? Boomstrike?

Dat alu ziet er wel erg mooi uit, zonde om dat zomaar in de hoek te gooien. :P Zal ik je mijn adres sturen? ;)

een van mijn servo,s is aan puin de andere moet ik nog teste en de oorzaak ??????????????
blijft wel bij mij in de hoek liggen tot ik er weer kriebels en de financien er voor heb
ps meeste alu is krom of gebroken
bier ligt koud
mensen tot nuchtere dagen

Zou et dat die heckrotor... nah... Kan een heck zoveel power geven dattie de staart gewoon uit zn fatsoen knakt?

hey

Dat ziet er helemaal niet goed uit. sterkte er mee :cry:
ze zegen dat toch altijd, vallen en opstaan toch??
Alleen dat vallen doet altijd zo'n zeer :wink:

peter

Moah, met zoveel electronica zo om een motor heen geprakt in een krap plastic trechtertje, vind ik storing niet zo vreemd hoor. ;)

Dit lijkt mij niets met storing te maken hebben. Een duidelijke knak zei je?
Is die staartboom afgebroken? Zat hij erg strak in dat HDX frame? En hoe stond de spanning van de hekrotorriem?
Ik ben toch erg benieuwd naar de oorzaak. Als het bier op is zou ik toch eens kijken of je daar achter kunt komen.

In ieder geval leef ik met je mee. Zo'n crash is gewoon klote!

Ik zat eerst te denken dat de rotor mischien de vertikale vin een lel gegeven had, maar dat kan niet, die staart is schijnbaar de andere kant op geknakt dan de rotor richting, dus eigenlijk kan elke vorm van boomstrike niet? Of hangt die staart alleen nog aan zn riem aan de heli, en staat ie toevallig die kant op?

Oh oh oh die Marcel toch.....;)

Erg zonde denny, ik hoop dat je hem weer snel op gaat bouwen en de oorzaak weet te achterhalen. Dit is een te mooie machine om ergens in een hoek te gooien.

hey

ik heb tot nu toe nog geen storing gehad ik heb er ook gelijk een PCM ontvanger in gedaan dat scheelt
misschien nog wat storing

peter

denny was het vermogen waard door je de staart knakte of of was het wat anders??.
als ik het zo zie is de hek vlak achter de klem punten gebroken nu mijn vraag zaten die soms de klem punten te strak vast.
of was je zo agressief in de weer dat het niet hield.
je kan proberen of een koolstof versie het ?beter doet.

ga hem vanavond uit elkaar schroeven en bekijken wat er nog heel is en wat niet zal er foto,s van posten
en mijn staart boom ligt er kompleet af maar dat is volgens mij gekomen door de plof op de grond want hij ging in een extreme chaos naar beneden
( de eerste chaos die ik gedaan heb ) en volgens mij zat de staart er toen nog aan ik denk dat als ik de mixer arm bekijk dat daar een kogelkop is afgebroken maar dat is altijd moeilijk te zeggen achteraf
en wat een kater vanochtend !

zo hij ligt uit elkaar schade valt nog mee
maar wel weer een pl***** werk om te bestellen betalen sleutelen en afstellen komt binnenkort wel (mij kenende binnen 2 weken)
hier de gesneuvelde prut
05010074.jpg

en hier de goedgekeurde materialen
05010070.jpg

en hier de bak met spares waar ik nog wel wat in kan vinden
05010072.jpg

ik moet zeggen dat stock frame is super sterk alleen de accu plaat is doorgebroken
en de oorzaak ?
who knows

Back