T-Rex 450 Pro koffer gezocht

Hallo,

Aangezien ik niet weer zin heb om een koffer aan te passen voor mijn 450 PRO, ben ik wezen zoeken op het internet naar een geschikte koffer voor een T-rex 450 PRO.

Nu kwam ik op 1 site tegen dat de 450 koffer van align niet geschikt is voor de PRO.
Dit omdat de PRO wss iets groter is.

Nu ben ik tot op heden nog geen kant en klare koffer tegen gekomen voor de PRO.

Is deze er (al) wel?

Ben benieuwd naar de reacties..

Ik gebruik zelf de normale Align 450XL/SE/SEV2 koffer voor de 450PRO. Het enige dat je moet doen is het foam van de koffer iets bijsnijden. Het gaat om deze koffer:

image1_1700.jpg

Hey, thanks voor de snelle reactie :)

Zou je als het mogelijk is een foto kunnen posten hoe het allemaal in je koffer zit?

Ik begrijp dat je ook je zender kwijt kunt in de koffer?
Ik gebruik zelf de DX7.

De zender kan je er ook in kwijt en ook nog een paar lipos. Ik ben morgen pas weer in de buurt van de helikopters. Een foto houd je dus te goed :)

koffer

en doe je deze kofer die je heb weg dan ik ben geintreseerd in deze

Ik heb mijn KDS450 koffer even opgemeten, misschien kan je daar wat mee.
De binnenmaten zijn 69 bij 23 cm.
De hoogte tot de rand is 21 cm en de hoogte van de deksel is 5 cm.
50620013.jpg

50620014.jpg

Ik heb mijn KDS450 koffer even opgemeten, misschien kan je daar wat mee.
De binnenmaten zijn 69 bij 23 cm.
De hoogte tot de rand is 21 cm en de hoogte van de deksel is 5 cm.
50620013.jpg

50620014.jpg

Ook een mooie koffer, ivm stand-up.

Maar wat is de maat van jouw heli? Nose-tail?

De PRO is 64cm

Heb ook een KDS koffer voor mijn HK450. Ben er erg blij mee! Vind het toch wel erg makkelijk dat de heli rechtop in de koffer staat, zodat je de zender en dergelijke niet onder de heli hoeft weg te stoppen.

Ik heb ook de KDS koffer. Mijn Trex past er zonder problemen in, ook als hij nog een beetje groter zou zijn. De DX-7 past ook als je de antenne knikt, hij komt dan wel aan de bovenkant tegen het schuim maar niet zo dat hij beschadigd ofzo.

Prima koffer met veel ruimte voor andere spullen. gekocht bij een sponsor van het forum tegen een nette prijs en de volgende dag in huis :thumbsup:

KDS Helicopter Koffer Zwart

Hier dan de beloofde foto's :

Allereerst de 450PRO met een 450EX (puntig kapje):
DSC04485.jpg

Dan de 450PRO met een 'normale' kap:
DSC04486.jpg

Het gaat om deze koffer:
DSC04487-1.jpg

Alles past erin, zender, lipos, gereedschap. De zender raakt de heli niet, maar wel heb ik tijdens het vervoer een doek (zo'n Align T-rex handdoek die ik eens gekregen heb) tussen zender en heli.

Ik heb zelf ook de trex 450 kist.
Inderdaad foam een beetje bijsnijden, past het best.

Mijn zender ligt er normaal ook onder, dit is een ff10.
En als ik echt zin heb, krijg ik er ook nog 5 lipo's onder weggeduwd, maar dan liggen die niet geheel vast..

Ok bedankt allen voor de foto's en reacties!

Ik was gisteren op de meeting in Duiven, en heb beide koffers gezien en vergeleken..

Het is dus de KDS koffer geworden..

Waarschijnlijk morgen in huis :)

Koffer is binnen :)

Heb hier en daar wat aangepast..

Klein beetje de voorkant van de skids uitgesneden zodat de heli meer naar voren komt.
Bij de V-tail wing een stuk bijgesneden.
En heb wat uitgesneden zodat de zender op z'n zijkant er goed in past.
Rechtopstaand vond ik toch iets te kritisch.. de antenne drukte tegen de bovenkant van de koffer aan.
En met een beetje pech breekt de antenne.

Laatst bewerkt:
Ziet er strak uit! Mooie oplossing zo met die zender.

Zag trouwens je naam voorbijkomen op Phoenix RC ;)

Back