T-Rex 450 XL CCPM Electronica

• Topicstarter Topicstarter cruizer001
  • Startdatum Startdatum
C

cruizer001

Guest
Ik heb een T-Rex 450 XL CCPM aangekocht, inclusief motor en regelaar.
Welke budgetvriendelijke servo's, gyro, ontvanger (voor een GRAUPNER MC12) zou ik kunnen aanschaffen?
Ik ben beginnend vlieger dus 3d zal er op korte tijd zeker niet inzitten.
Voor de servo's had ik gedacht aan de Towerpro SG-90. Is dit een goede keuze?
Moet ik er zo vier aankopen of drie SG-90 en één SG-50.
Dank voor de reakties.

Ik ben erg tevreden met mijn Berg ontvanger:
http://www.perba.com/product_info.php?cPath=28&products_id=56

En die towerpro servo's heb ik ook wel goede ervaringen mee. Vooral de 9 grams. de 5 grams heb ik al wel 1 gehad die het opgaf. ook centeren die niet zo goed, de 9 grams dus wel.
Voor juist voor de staart is een goede servo belangrijk. Daar heb ik nu een digitale servo voor gekocht om lekker te werken met mijn GY401. De HDS577 van Helidirect.com.
Als je een GY401 kan kopen, dan moet je het wel doen. VOlgens mij wel een goede investering. Die Align/telebee/vanalles... gyrootjes schijnen ook wel goed te zijn. Heb er nu 1 liggen, maar die heb ik nog niet goed getest.

Als servo's heb ik HS 56 HB op de swashplate
Als gyro GY401 + S9650 servo op de staart
Als ontvanger heb ik een schulze alpha 8.35
Ik ben erg tevreden over deze setup.

Bram

Sinterklaas was te vroeg ik heb de volgende spullen :

3 x HS 56 HB
voor de staart Gy401 icm futuba s9254. Servo lijkt me wat groot maar zat bij de gy401 combo. We gaan zien of het past (kan)
als ontvanger Futuba R319dps , deze zat bij de ontvanger dus die ga ik maar gebruiken.

Of alles gelukkig gekozen is moeten we nog bekijken , ben nog druk aan het bouwen

[EDIT] inderdaad de s9254 is te groot, zal eens kijken of ik hem kan ruilen voor de S9650. Iemand !? intresse

Back