Heli-Uwe
Forum veteraan
Gezien de minimale klachten welke ik kan vinden over de elektronica van de T-Rex 500 ga ik ervanuit dat ik gewoon PECH heb gehad![]()

en die andere is een ''maandag-vogeltje'' en je blijft bezig met sleutelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gezien de minimale klachten welke ik kan vinden over de elektronica van de T-Rex 500 ga ik ervanuit dat ik gewoon PECH heb gehad![]()
3d instelling is niet perse heel anders dan een beginnersinstelling...
Beetje meermpitch en toeren en je bent er
Gewoon de regelaar een keer helemaal doorlopen qua instellingen, en alles een keer opnieuw erin zetten
Volgens mij geeft dat aan hoe snel de ESC van toerental A naar toerental B gaat (b.v. omdat je in normal mode een ander toerental hebt via je throttle curve dan in stunt-1/idle-up). Bij high gaat dat sneller dan op medium, wat onder andere betekent dat het wat zwaarder is voor je ESC/accu en dat je staart mogelijk een tikje opzij uitslaat (als je gyro het even niet trekt). Als je een governor gebruikt om de rotorsnelheid constant te houden, dan heeft dit denk ik meer nut (op high) dan bij een throttle curve (b.v. een v met 85% op 0 pitch en 95 op 10-13 graden pitch), want dan zijn de veranderingen veel kleiner.Het valt me op dat de ESC welke standaart bij de kit zat de instelling, Trotle respons op MID stond en de nieuwe staat standaart op HIGH ????
Weet iemand wat de beste stand hiervoor is ??? (Ik vlieg geen 3D)
Ik ken die specifieke gyro niet, maar weet je zeker dat je (mechanische) setup klopt en dat je niet al met je model aan het lopen was voordat de gyro geinitialiseerd was? M.a.w. het model zou op een stabiele ondergrond moeten staan als de gyro initialiseert.De giro (Align GP790) verliest zijn lock stand ??? Ik vlieg 2 accu's zonder problemen en de bij de 3e verliest de giro halverwege de vlucht zijn lockstand ??? De rudder drijft langzaam naar uiterste stand ???
Zodra ik de giro reset dan gaat het een paar vluchten goed,... en dan gaat het weer fout ???