t rex 550 3G

Ik zou een flybarless heli bouwen deze winter maar twijfel tussen 3G van align of mikado V stabi? Wat zou de beste zijn? :confused:

Geen 3G ervaring, maar ik denk V-stabi (wel ervaring)
Is ook makkelijk in te stellen. Zeker een aanrader!

Tim

is je budget beperkt?
indien niet, Vstabi
was is je niveau?
indien beginner/standaard/begin 3D dan is 3G voldoende goed.
je kan ze hier op de kop tikken voor ocharme 60 euro...

vstabi is zelfs de "basis" versie meer dan goed genoeg, zelfs voor betere 3D (merk ik bij ons)

anders begin je effe met e 3G en dan later eventueel Vstabi...

Mijn niveau is een gevorderde beginner, als dat al bestaat. 3D vliegen ga ik zelf niet doen wel acro later, dus ik kan met 3G beginnen als ik bv een combo aanschaf?

Meestal zit de 3g in de combo. Daardoor worden er ook zo veel wn zo goedkoop aangeboden.. Er komt wel e nieuwe 3g uit de 3gX die beter zou moeten zijn dan de eerste 3g..
Je kan ook voor de beastx kiezen is e mooie tussenstap en is ook zeer goed beter dan de 3g en bijna zo goed als de vstabi..

Ik ben bewust overgestapt op beastx omdat voor mij de 3g niet zo strak meer was.
Vind de beastx e stuk beter. Hoewel op mijn 700 de 3g zeer goed presteerde.
V stabi heb ik hem ervaring mee. Maar de beste piloot in onze club heeft zowel de beast als de vstabi.
Maar zijn nivo is stukken hoger en hij begint op zijn nivo dat verschil e beetje te merken..

Moraal ben je beginner/sport vlieger de 3g
gevorderd beast of V

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, spijtig dat in de combo's er direct alles bij zit, t'is daarom ook een combo maar align zou toch wat meer speling kunnen laten?!

Je kan natuurlijk gewoon beginnen met e combo .
zien hoe ie je bevalt en dan later eventueel overschakelen naar iets anders.
Het is dus niet dat die 3g slecht is!
Is meer dan goed genoeg.voor gewone tot betere acro vlucht. Niet mee in zitten!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back