T-REX 550E Super Combo

Hallo allemaal,
Ik ben even en paar uurtje bezig geweest met de bouw van de T-REX 550E. Dit is de stand van zaken op dit moment.

DSCN0282.jpg

Frame zit in elkaar.

DSCN0284.jpg

Frame op de pootjes gezet.

DSCN0285.jpg

Sleeves om de servokabeltjes gemaakt.

DSCN0289.jpg

En nog wat upgrades en bling bling gekocht.

Word vervolgd.

mvg. Freddie

Ben je er al uit met welke regelaar je wilt gaan vliegen. Vlieg de 550 fbl met kontronic jive 80 HV op 6s. Zelf deze regelaar heeft bij mij al afgeschakelt tijdens het vliegen. Zou dus gaan voor min 100A regelaar.

ik heb de Castle Creations ICE 100, tot nu toe nog geen problemen mee gehad (wel op 500 size heli) kan tot 8S en heeft data log functie :)

Ben je er al uit met welke regelaar je wilt gaan vliegen. Vlieg de 550 fbl met kontronic jive 80 HV op 6s. Zelf deze regelaar heeft bij mij al afgeschakeld tijdens het vliegen. Zou dus gaan voor min 100A regelaar.

Ik heb nog geen tijd gehad om mij hier verder in te verdiepen.
Ik wil eerst de heli verder rustig afbouwen en als het tijd is voor de elektronica dan ga ik me daar in verdiepen.

mvg. Freddie

Hoi Freddie1

Leuke Kenwood op de achtergrond !
Een zender of een ontvanger ?
Ik heb een ontvanger Kenwood R5000.
Kompleet met alle filters en VHF unit.

Vr Gr Ludi P

Hoi Freddie1

Leuke Kenwood op de achtergrond !
Een zender of een ontvanger ?
Ik heb een ontvanger Kenwood R5000.
Kompleet met alle filters en VHF unit.

Vr Gr Ludi P

Hoi Ludi, wat jij op de foto ziet is ook een Kenwood R5000 kompleet met alle filters en VHF unit:-)
Ik moet helaas bekennen dat die nooit meer aan staat (antenne is ook stuk) Maar verkopen doe ik hem ook nog niet, je weet maar nooit;)

mvg, Freddie

Afgelopen zondag weer een paar uurtjes aan het bouwen geweest met de T-REX 550. Heb de kop in elkaar gezet.
Hier een paar foto's van de kop.

DSCN0291.jpg

DSCN0292.jpg

DSCN0293.jpg

DSCN0297.jpg

Kop van de t-rex550 en van de kds450/sv naast elkaar :)
Dat was het tot nu toe. Word vervolgd.

mvg. Freddie

hoi freddie

mooi verslagje hoor en leuke foto's
1 kleine tip zie dit niet in je verslag
pak even een heel fijn stukje schuurpapier en haal dit even over de randen van je frame
deze willen nog wel eens scherp zijn dit ook ivm je kabels

word volgens mij ook aangeraden door alighn

suc6 verder met de bouw

groet john

Ik ben weer wat verder met de bouw van de T-Rex550. De staat, motor en main gear zijn gemonteerd.
Ik heb nu de laatste bestelling, lipo,bec, rpm sensor, ontvanger en nog wat klein spul de deur uit gedaan, pas als die binnen zijn kan ik weer verder met de bouw.
Heb nog een paar foto's gemaakt van de bouw tot nu toe.
Word vervolgd.

mvg. Freddie

DSCN0300.jpg

DSCN0302.jpg

DSCN0305.jpg

DSCN0310.jpg

DSCN0312.jpg

Gaat de goede kan op Freddie, ziet er goed uit allemaal! Miss kun je t draadje op RCP over de TorqueTube nog even goed doornemen? ALS je dat nog niet gedaan hebt?....

Back