T Rex 600 Afstand houden echt NOODZAAK

marco bosch zei:
ik denk dat alan gewoon totaal instinctief handelt.
als je namelijk niet meer hoefd na te denken kun je giganties snel reageren

Als ik na ga denken gaat alles mis. Overal mee :lol:

Verders denk ik dat het bij Alan om een optelsom van een aantal zaken gaat:
1. aanleg/talent (genetisch?)
2. heeeeeeeeeel veel uren trainen
3. een goed klimaat in zijn woonplaats
4. ontiegelijk veel lol in helivliegen, vooral 3D

Jullie kunnen er vast nog wel een paar bijbedenken!

dat alan zo goed kan vliegen is zekers genetisch vast gelegd.
zijn broertje is tenslotte ook al zo'n ster.

en trainen is noodzakelijk om op instinct te kunnen handelen, daarom ook dat mooie spreek woord "oefening baart kunst"
want als je veel oefend komt alles wat je geoefend hebt in de cerebellum en dan gaat alles van zelf

dat zit helemaal niks in de genen

dik 200 gallon brandstof opvliegen per jaar, en nevada woestijn waar het 364 dagen per jaar schitterend mooi vliegweer is.

daar komt dat van.

Gerard_nl zei:

dik 200 gallon brandstof opvliegen per jaar, en nevada woestijn waar het 364 dagen per jaar schitterend mooi vliegweer is.

daar komt dat van.

Hè Gerard

Je hebt zeker een gallon te veel gedronken, want neem nou maar eens iets van een ander aan. :P
Je hebt het in je genen zitten om super goed te worden, of niet, want denk jij nou echt als iemand
maar genoeg oefent ,net zo goed zou gaan vliegen als dat ventje, echttttttttt nietttttttttt :wink:

gr
Albert

echt wel.

wij met die 8 kannetjes die we in een zomer opvliegen komen er never.

leuke woordenwisseling :P (en dat zo laat....) :arrow:

(wou dat een woestijn dan eens ff voor een jaar deze kant op kwam....en wat meer vrije tijd ;) )

mvg, Z

Alan Szabo Jr
3. How many gallons would you burn in a year?
Well, this is where it a little easier for me. Since I have a sponsor for fuel its quite easier to burn a lot. If I had to sell newspapers after school to buy my own fuel I'm sure it would be a gallon every couple of months. On the average I burn a gallon a day practicing. Now the question comes down to how often do I fly? I fly every weekend, Saturday, and Sunday, and usually once or twice during the week. I guess once you calculate that out it would be 75 to 100 gallons a year.

BRON : http://www.littlerotors.com/articles/alanszabo-040802/index.aspx

daar komt dat van.

Mee eens!! Ik merk het ook aan mezelf, als ik een jaar flink oefen gaat het met sprongen vooruit.... helaas raak je die voorsprong ook weer een stukje kwijt als je een jaartje minder oefent :cry:

Ach ja... komt goed dit jaar!

owjah, ff on-topic, Een heli tegen je eigen hoofd aan vliegen blijft ten alle tijden op zijn minst een pijnlijke aangelegenheid... maakt niet uit hoe groot hij is!

Cheers,

Richard

Die Rex 600 is niks gevaarlijker dan een andere heli van hetzelfde formaat.

Ik denk dat een goede piloot het resultaat is van een optelsom.
Motivatie speelt een erg grote rol daarin en als je op een zeker niveau komt gaat ook het materiaal een grote rol spelen wat niet wil zeggen dat geld een hoofdrol speelt.

Rhelie zei:
Die Rex 600 is niks gevaarlijker dan een andere heli van hetzelfde formaat.

Ik denk dat een goede piloot het resultaat is van een optelsom.
Motivatie speelt een erg grote rol daarin en als je op een zeker niveau komt gaat ook het materiaal een grote rol spelen wat niet wil zeggen dat geld een hoofdrol speelt.

Ik zie dat je er zelf geen een hebt. Maar... in principe heb je gelijk.

Een goede piloot?... Ik denk dat je Alan Szabo daarmee tekort doet....
Desondanks, geld helpt zekers wel een beetje 8O

geld helpt zekers wel een beetje

hier ben ik het wel me eens als je niet constant in je achterhoofd hoeft te houden dat een crash je weer een lege portomone bezorgt heb je dat plaatsje in je hoofd weer vrij om je nieuwe moves in op te slaan :wink:

ook denk ik dat het vanaf de kantlijn allemaal wel leuk en aardig lijkt hoe het Alan af gaat maar ook hij zal vast wel een dagje tussendoor hebben zonder zin om te vliegen daarbij moet je al je sponsors ook nog eens tevreden houden (al lijkt me dat niet al te moeilijk als je zo kunt vliegen en zijn bekentheid hebt) btw. wat zou ie eerder hebben gekunt hoveren of praten :?:

groet,

Roy

zou het helpen om alan szabo te noemen als die heli net voor je neus onbestuurbaar wordt. :bye:
ik denk dat het dan enkel nog van geluk af hangt. of niet?

mvg tim

szabo is goed maar hij is geen god mensen... Er zijn genoeg mensen die beter of even goed zijn als szabo..
Als wij geen zorgen hoeven hebben over een een crash en 100 gallon gratis brandstof per jaar op mogen vliegen dan zijn we heel snel net zo goed.( sommige mensen uitgesloten) Kijk eens naar Nando die doet niet veel onder voor szabo, kijk dat szabo iets agressiever stuurt wil niet zeggen dat nando dat niet kan.
Als je eens naar de 3d masters gaat dan zal je zien dat szabo niet eens meer opvalt. Er zijn er genoeg.... ( ik had ze trouwens fish and chips zien eten daar in Engeland, misschien zit het daar in :) en het zit niet in de genen.

Groet,
Dennis

Back