T-rex 600 in VARIO??

Zoals het onderwerp al aangeeft.. Iemand enig idee of dat zou kunnen?

Gaat om een T-REX600e.

VARIO in naar mijn idee, de enige die een leuk formaat EC-145 heeft.

Wellicht al iemand ervaring met het inbouwen van deze heli.
Of misschien tips voor andere merken die wel een mooie schaal romp van de EC-145 aanbieden.

Hoor graag van jullie,
Groet
Kevin

T-rex 600 is en beetje klein voor de vario EC145. Deze heeft immers maar een rotor van 135cm

Grt,
Larry

Of het gaat passen durf ik sowieso niet te zeggen, maar wat Larry ook al aangeeft, ik denk dat de 600 het qua vermogen net niet aan kan, dan moet je dus je 600 gaan modificeren (motor en dus tandwielen) en dan denk ik dat je net zo goed kan kijken of een 700 past. Volgens je onderschrift heb je die nog niet en moet je die kopen, dus kun je ook net zo goed gewoon gelijk een Vario mechaniek gaan electrificeren. Dan weet je zeker dat het wél past......

Groet, Bert

Bedankt voor de snele reacties,

Na dit te lezen ben ik er achter dat het toch van een ander merk gaat worden.
Heb er nu even geen budget voor over om of een T-rex 700 of naast mijn scale fuse er ook nog een VARIO mechaniek bij te kopen.

Wellicht een idee voor na de zomer.. s'winters bouwen is altijd lekkerder, met het mooie weer opkomst, toch maar liever zoveel mogelijk vliegen.

Ga eens verder shoppen naar een 600 Size EC-145

Mocht iemand wat tegen komen hoor ik het graag...

Heb het inderdaad even door zitten lezen..

Zit er nu aan te denken om een Vario fuse EC 145 aan te schaffen. En er later (lees veel schaal details, geen zeeën van tijd) een mechaniek in te zetten. Wellicht kan er gewoon een Skyfox in? Moet ik allemaal nog even bekijken.

Smartmodel heeft het wel telkens over een nieuwe 600er EC 145, maar zie hem nog nergens staan. ook op hun eigen site niet.

Wat kost nou gemiddeld een vario romp, zonder mech?

Back