t rex 600 pro of 700e v2

ha ha 90% vliegt hier met align servo's. .. of ze nou een mikado of een compass vliegen en maar zeiken op align.:showass::lying::infinity:

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het budget er voor hebt en je voorkeur al bij een 700 lag, dan moet je die gewoon nemen.
De 600 is een alternatief als een 700 te duur zou worden.
Of als het perse ongelooflijk hard moet, maar je kan ook echt hard met de 700 hoor!
Massatraagheid is bij mij wel het laatste wat erin me opkomt wanneer ik met de 700 aan het vliegen ben.:D

Als je het mij vraagt dan is massatraagheid gewoon populaire praat van mensen die niet gewend zijn met bepaalde modellen te vliegen. Een kwestie van voorkeur dus.

Geen enkele heli heeft echt last van een grotere massatraagheid tot het moment waarop je misschien over schaalheli's praat of de oudere brandstof heli's die het niet meer halen bij de prestaties van nieuwere modellen en dan nog valt daar nog altijd bijzonder goed mee te vliegen.

Het is maar wat je er van verwacht en de 700e v2 heeft er in ieder geval weinig last van.

De oude met een paar kleine mods en een geschikte combi van electronica overigens ook helemaal niet hoor; :cool:
[URL="
700E "The Beast" - Tim Jones insane power - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een voorkeur voor 700 size heli's. Waarom?

- Groter, dus beter zichtbaar
- Iets zwaarder, dus minder last van de wind
- Kosten lopen niet zo heel veel uit elkaar tegenwoordig

Ach met een goed afgestelde flybarless 550 of 600 ga je van wind ook maar weinig merken. Ook dat is maar net wat je gewend bent.

Ik vlieg eigenlijk altijd in wind en heb daar soms alleen wat meer last van als het om stevige en onregelmatige vlagen gaat. Een constante wind is geen probleem, maar dat geldt ook al voor 450 formaat en kleiner.

Doe nou maar gewoon die 700, imposante bak die bulkt van power...massatraagheid lees ik hier...sjonge, kom eens een middagje vliegen met me, laat ik wel even zien hoe "traag en lomp" die 700 wel niet is. Al die termen zijn voor de fysica freaks onder ons...gewoon knallen met die hap;)

Doe nou maar gewoon die 700, imposante bak die bulkt van power...massatraagheid lees ik hier...sjonge, kom eens een middagje vliegen met me, laat ik wel even zien hoe "traag en lomp" die 700 wel niet is. Al die termen zijn voor de fysica freaks onder ons...gewoon knallen met die hap;)

Is goed.. kom een middagje laten vliegen en ik zal je dingen laten zien met een 600 die een 700 niet gaat redden;)

Back