t-rex 700E

shiit ! is die film echt of gefotoshopt want dat is echt belachelijk .
mario , is dit ook de power to weight ratio waar jy in terecht komt als je converteert ?
vraag me ook af of een trex 700 , die voor 3 pk nitro is gemaakt , het gaat houden .
mvg ferry

De maingear lijkt het goed te houden onder E-power .

Heli Chris vliegt met een pyro erop en blijft ook heel ( wel is hij al iets alla Mikado Fishbone aan het proberen te regelen )

Wanneer er weer nieuws is laat ik het weten ( zien )

Henk

En ik heb al lekker even mogen spelen met de heli van Henk............. ;)
Wegklimmen leek mij wel voldoende........ Zucht...........
En dat terwijl ik alleen brandstof gewend was.

Heeeeeeeeeeeeel leuk speelgoed, dat kan ik je alvast wel vertellen.

Keep up the good work Henk !!!!! Kan alleen nog maar leuker worden !!!!!!

ik heb ook een trex 700 omgebouwd naar elektro... maar die tandwielen... die gear tanden zijn veel te klein...

Laatst bewerkt:
Hoi Eric ,

Dat is goed nieuws , had ik nog niet gezien .
Enige tijd terug was er een Italiaan die met de tandwielen zou komen , maar daar hebben we op helifreak niks meer van gehoord .

Ik heb al wel een ombouw gezien met een tandwiel uit de Logo : de Fishbone tandwielen .

Maar voorlopig de tandwielen met niet te veel speling gebruiken ...

Henk

Laatst bewerkt:
Ik hoop echt dat er een oplossing komt want anders zal mijn 700 snel de deur uit zijn.

Ge me woensdag om een andere heli, ik heb echt geen zin om telkens aan tandwielen te denken als ik vlieg. :D

Hoi Bas ,

Ben , als ik tijd heb, nog aan het bouwen , maar vooral wachten op onderdelen :
Mod 1 gears , koelplaatjes voor op de Jive regelaars ( sinds het Rigid verhaal zijn in europa nergens meer de Fisher koelplaatjes die er precies op passen te krijgen ) .

Dus wachten , wachten ......

Ik hoop toch binnen een week of 2 klaar te zijn .

Henk

Koellichaam is gewoon op voorraad Henk;)

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDU6MDAwMC4wMTMyLjcwZjEzZmIwJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0zNDUyNzYwMDMw====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=KOELLICHAMEN&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=&regisseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20

Hoi Mario ,

Klopt , ik zag van de week dat ze er weer waren .
Toen ik ze 2 weken geleden wilde bestellen was alles op , koelplaatjes en spec lijm .
Dus bij de vaste Electronica leverancier besteld , en die moest ze via div groothandels van ver weg gaan halen .
Ik hoop dat de spullen van de week binnen zijn .

Henk

Henk, misschien een idee,

Ik heb ooit op mijn 2 NT's maingears laten maken door een Duitser, deze waren echt van een top kwaliteit!!

Denk dat hij ook wel een main-gear voor de 700 kan maken.

Gr,

Mario

Nou morgen moet ie binnen komen mijn T-rex 700. Deze ga ik ombouwen naar Electro. De spullen voor de ombouw verwacht ik begin volgende week (komt uit america). Hieronder mijn setup. Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

T-rex 700
T-rex 700 Nitro to Electric Carbon Fiber Conversion Kit
Esc: CC 110 HV
Motor: Scorpion 4035-560 kv
MOTOR GEAR-11T,of 10T 6MM, 1.0 MODULE
Microheli CNC Delrin Main Gear 115T mod1
3xDS620 Digital Servo
Logictech 6100 gyro+6100G servo
AR7100 7 Channel DSM2 Heli Receiver
OUTRAGE XPRX 2S2P 7.4V 3600mAH
Aktive Vorladeschaltung (AVS)
Castle Creations CC BEC 10A
Align 690D Carbon Fiber Blades
Lipo's worden eerst mijn 6s 4600mah lipo's van mijn 600 zodra zippy's weer beschikbaar zijn bij hobbycity bestel ik een aantal van de 5000mah

Hoi ,

Is toch makkelijk gelukt om die AVS te bestellen ?
Motor heb ik hetzelfde met een 11 T pinion .
Dezelfde ombouwkit die je hebt besteld had ik nog evt ook nog voor je gehad .

Bestel meteen ergens van die speciale washers zodat je die org . k..t M3 boutjes met randje niet kapot draait !!!
Ik heb het lang kunnen voorkomen , maar laatst met iets veranderen toch een kapot .

Henk

Ik had helaas alles al besteld voordat jij mij dat pbtje stuurde dat je nog 1 ombouwkit had liggen. De avs zouden afgelopen donderdag op de post zijn gegaan hoop ze morgen toch wel binnen te krijgen.
Dan zet ik straks gelijk de 11T pinion erop. Verder nog tips henk?

Back