t-rex 700E

goede tip zal eens kijken als ie binnen is. Heli is inmiddels gebouwd nu nog wachten op motor en regelaar.
Wilde vandaag mijn nieuwe ontvanger AR7100 testen wil ie niet goed binden. iedere keer dat je opnieuw stroom aansluit moet ie weer opnieuw binden zodra ie gebonden is reageeren de servo's raar(twitchen) zal er wel even een mailtje over sturen.
Kan niet wachten om hem in de lucht te krijgen ziet er prachtig uit, lijkt mijn 600 ineens klein.

even een paar foto's

09052009095.jpg

09052009096.jpg

ziet er goed uit !

Kun je nog eens wat foto's plaatsen met de kap eraf en van dichterbij ? Ik ben nieuwsgierig naar waar de motor zit en hoe de constructie zit.

Bas

Dat kan moet je wel even wachten tot eind van de week motor en regelaar zijn nog niet binnen. Zodra ik deze er in heb zal ik wel wat foto's nemen. 6 Juni ben ik ook in bruchem zal hem dan ook meenemen kan je even van dichtbij bekijken.

gr,
jw

Tis bruut mien jonkie! Ziet er mooi uit, heb al ruimte hier gemaakt. Kan je hem zo doneren aan het goede doel hahahah. Maar mooi ding!

ok, da's nog beter. Doe je ook mee met de wedstrijd ?

Bas

Dat kan moet je wel even wachten tot eind van de week motor en regelaar zijn nog niet binnen. Zodra ik deze er in heb zal ik wel wat foto's nemen. 6 Juni ben ik ook in bruchem zal hem dan ook meenemen kan je even van dichtbij bekijken.

gr,
jw

ja Bas ga dan voor het eerst mee doen. ga proberen de laatste plek in de B klasse te veroveren haha. Zal morgen nog een paar foto's maken motor zit er inmiddels in. Van het weekend zijn maiden.

nou gister zijn maiden 1 woord woooooow wat een power. alles ging prima kleine trim op nick en hij hing gelijk als blok in de lucht. De gyro moet nog wel even verder afgesteld worden, dat doe ik van de week wel.

Bas heb vandaag alles even goed gewogen,
heli zonder lipo's 3676 gr.
ontvanger lipo 160gr.
2 extreme power 4600mah lipo's 1528gr.
vliegklaar gewicht 5364 gr.
Is dit redelijk? wel zwaarder dan jou vliegklaar gewicht denk ik.

Hoi
ik heb het net even gewogen en kom op 5300gram uit, ik dacht ook dat ik lichter uit zou komen ....
Nou ja, het gaat erom hoe hij vliegt en dat doet hij prima net als die van jou !

Bas

Beetje gewicht is ook wel lekker! Zeker als er genoeg vermogen op zit.

XLE weegt nu 4,6 kg met de 5000 packs. De zippy H's zijn verleden tijd of niet?

Yep ,

Zippy's H worden volgens berichten op div forums niet meer gemaakt .
Heb de zippy Flightmax nu liggen .

Ik zal mijn 700 morgen eens wegen ( als hij weer gerepareerd is )

Henk

Hoi ,

Zippy R heb ik ook nog een setje liggen , is ook goed .
Flightmax kost ook minder .
Gisteren had ik met de Flightmax 4000 ( 12 S ) meer toeren op de kop als met de FP Evo 25 3700 ( 12 S ) .
Helaas had ik er geen logger tussen hangen .
Probeer ik van het weekend te doen ( als ik morgen de laatste spullen om hem te repareren binnenkrijg )

Henk

Bas ,

yep , helemaal mee eens over SLS .

Ben toch ook nog wel benieuwd wat er nog meer gaat komen , die Hyperions bv .

Henk

Zo ,

Net terug van een paar vluchten met de E700 nadat ik hem donderdag avond bijna in mezelf had gecrashed ( zicht kompleet kwijt half in de schaduw zonder canopy kwam de heli op nog geen halve meter achter me de grond in ,......... als ik de laatste stap niet naar voren had gezet .... ) .
Schade viel mee : hoofdas , flybar , skids , bladen , wat lagers , mod 1 tandwiel gesloopt .
Dankzij wat snelle leveranciers net dus weer kunnen vliegen .

Wat bereft gewicht : 3,6 Kg zonder lipo's vliegklaar ( scorpion , Jive , BLS rondom Fasst 608 en een CSM SL 720 en een heli-Chris ombouwkit )

Henk

oei ! je zal wel geschrokken zijn, gelukkig nog niet zoiets dergelijks meegemaakt.
Nou ja, je vliegt weer.
Plaats eens wat foto's, ben benieuwd hoe de heli-chris ombouwkit eruit ziet.

Als je accu ca.1200gr weegt, dan zit je best laag met een vlieggewicht van 4.8kg, ik dacht dat de rex zwaarder was, iemand anders hier heeft een vlieggewicht van 5.3kg met een rex 700.

Bas

Yep,

Shit happens , ik mis alleen een stuk in mijn geheugen vanaf het moment dat ik niet meer zag hoe hij hing en ik in mijn ooghoek een collega vlieger zag wegduiken en ik een stap naar voren deed .

Foto's heb ik net in mijn album geplaatst .

Henk

Back