T-rex canopies,laat hier je spuitwerkje zien!

Hallo,

Ik wil mijn T-rex canopy gaan spuiten en heb wat inspiratie nodig!
Heeft iemand wat mooie kleurenschema's of foto's van airbrush canopies?

Groeten,
Marcel

Ik wil ook een mooie canopy maar ik wil het wel simpel houden! Gewoon van die spuitblikjes lijken mij het handigst. Wie weet een mooi maar simpel kleuren schema?

Hey,

Goed zichtbaar (vond ik het belangrijkste :wink: ).
Oude model:
afb17372.jpg

Nieuwe model:
Nieuw%20kapje.jpg

Gr.A.

hier mijn eerste spuitwerk op de t-rex.
de tribal is een stikkervel waarvan de lichtere vakjes doorschijnen en dus een soort van oranje zijn (zie 2e foto).

IMG_0570.JPG

IMG_0569.JPG

marcel zijn trex se kap is inmiddels geariveerd voor een makeover :D

stay tuned voor spuitverslagen in the near future :D

Ik kan bijna niet wachten tot ik het resultaat zie Gerard :D
Voor het heldere kapje moet ik nog een schema verzinnen...

Michelin? maken die ook die rubber stopdingetjes op de skids?? :D:D

Mooi hoor!
Mijn kapje is nog standaard, alleen heb ik hem wel flink uitgebogen omdat mijn te grote servoos er tegenaan kwamen. Aan de bovenkant van binnen de plakbanddispencer erin en dan van buiten met de aansteker verwarmen. Nu issie boven nogal hoekig, maar het ziet er op zich nog wel lache uit :).
HPIM1814.JPG

Aaalie zei:
Hey,

Goed zichtbaar (vond ik het belangrijkste :wink: ).
Oude model:
afb17372.jpg

Nieuwe model:
Nieuw%20kapje.jpg

Gr.A.

die heli (die nu van mij is :D ) is erg goed in de lucht te zien inderdaad.
vandaag op de vliegclub zei iemand dat hij politie kleuren heeft,
en hij is gewoon mooi 8)

nou ik denk dat die iemand op je vliegclub even het zand uit zijn ogen moet halen.
dit zijn de kleuren van de ambulances en trauma heli's en auto's

Zien er goed uit, die kapjes! Op de een of andere manier heb ik het geduld niet voor dat spuitwerk. Ik heb een tijdje geleden twee heldere Rotorworkz canopies besteld met het idee er een mooie rood-wit blauwe kap van te maken. De spuitbussen zijn er allang, maar ik kom er maar niet aan...... Sleutelen en vliegen vind ik wel leuk daarom zitten er toch maar standaard kapjes op mijn heli's.

Nou ja, standaard, deze is ook wel aardig, maar geen eigen werk:

2c99f5afa960b5e17c978e46c830d439.jpg

1220334d214fbbafda00c0a46359edcc.jpg

Ok, dit is mijn eerste poging een kapje te spuiten: Transparante PET Rotorworkz G4 kap gespoten met transparante kunststofprimer en rood, wit en blauwe acryl spuitbussen (autolak). De Nederlandse vlag leek me wel leuk voor een kapje: Frisse kleuren en duidelijk in de lucht.
Het is nog wat ruig langs de randjes maar spuiten is nu niet bepaald mijn beste talent......

4a51f3e3efbe596f05986a0a30abd691.jpg

Back