T-rex.... concurentie voor de Zoom???

snap mezelf soms niet satoer :wink:
maar ik zie het zo. 8O .
deze heli kost niet zoveel,ik heb anders alle onderdelen in huis om deze te laten vliegen..
ik heb genoeg van de zoom..profiteer nu een beetje mee van jullie verdere ervaringen ..nu vliegt hij een hele poos in de ijskast.
natuurlijk zijn er kinderziektes, lees net op een forum dat de main shaft iets van speling heeft,en ik ben er zeker van dat er nog foutjes inzitten,maar zolang ik mijn frame niet moet doormiddenzagen,zoals u gaat doen bij de zoom..ben ik optimistisch.
(ging ik eerst ook doe maar ik moet een lijn trekken..)

nou dan geef je lekker je geld weer uit, misschien weer helemaal voor niks he :wink:

we horen je straks wel klagen of er helemaal weg van zijn.

ik persooonlijk vind het ook dom wat je doet.
als je dan toch zoveel forums leest lees je ook dat de zoom erg goed en probleemloos vliegt met de belt drive........................

Ook de levering van onderdelen lijkt mij een groot probleem. Ik zie nog geen losse onderdelen op de site van Fung staan. (flying-hobby)
Als je al baalde van Protech (wat notabene in jouw eigen land zit ;) ) Ga je straks helemaal je lol op.

Ik kan ook weinig zinnigs toe voegen. Iedereen heeft massaal een zoom gekocht omdat HET zou zijn. Nu valt dat enorm tegen en baal je daar enorm van. Erg logisch om dan meteen iets te kopen wat ook net uit is. Why???

Ik mag dan ook best een risicio nemen met de lipoly maar daar zitten al een paar grote voordelen aan (geen tandwielen ;)). De fabriek is zelfs gestopt met leveren omdat het niet perfect was en is aanpassingen gaan maken. Er waren maar +/- 50 modellen verkocht totaal. Dat is nu eens de andere kant :) En de lipoly vloog al standaard aardig goed zonder aanpassingen. Ik neem dus een beperkt risico :)

Een t-rex kopen zou ik ook niet doen. Okee, het ziet eruit als een raptor, van buiten dan, maar hij vliegt echt niet zo.... Wat is er beter aan de t-rex dan aan de zoom? Maar belangrijker nog : Wat is er slechter aan? Nog niets bekend dus nog geen antwoord. Kortom, een groot risico. Ik zou toch een zoom verbeteren. Je weet wat daar mis mee is en wat je eraan kan doen.

ik heb het gevoel hier..als je niet meeloopt met de bende dat je dan uitgesloten word.
een beetje beleefd blijven,he :evil:
jullie moeten blij zijn dat ik deze wil kopen en testen.

javan zei:
ik heb het gevoel hier..als je niet meeloopt met de bende dat je dan uitgesloten word.
een beetje beleefd blijven,he :evil:
jullie moeten blij zijn dat ik deze wil kopen en testen.

eeh uittesten... graag :) Maar je baalt enorm dat het zo tegenvalt. Denk dat de t-rex hetzelfde is... vandaar... Maar je mag hem natuurlijk uit testen :)

wij willen jou alleen behoeden dat je straks helemaal gedesillusioneerd en te neergeslagen de rc helicopter hobby verlaat omdat de rex ook alweer vol problemen zit :D

Als ik dat ding uit hongkong ga halen (het begint er op te lijken dat dat nog gaat lukken ook :D) zijn er dan geintresseerde.
Zit vooral met de finaciering. Dus zit te denken aan een voorbestel constructie, zodat ik er meteen meerdere en natuurlijk spares kan bestellen.
Die spares kan ik wel voorfinacieren maar tig bouwdozen wordt lastig
Weet nog niet wat ze moeten kosten zodra ik dat week weten jullie dat ook. Heb inmiddels wel meer info over maten en gewicht op mijn site staan.

gr Remco

10.000,00 euro !!!! 8O :lol:

Haha, je hebt je visie: "Ons doel is dus producten makkelijker en goedkoper bij de modelbouwer te brengen" iets aangepast? ;)

ps. linkje van T-rex doettniet

Hey Remco,

Heb je al meer info over die T-rex?
De prijs van 10.000,00 euro is nog niet gezakt zie ik :wink:

Groeten,
Marcel

lees steeds meer op runryder dat ie niet zo fel is voor te 3d-en, en het plastic nogal broos.

En over de stabiliteit en vlieggedrag, hoor je daar iets over? Ik bedoel, vliegt hij even goed als de zoom, 3D daargelaten....

Als ie rond de 100€ zit, zoals eerst gezegd wil ik ook wel :)

Niels

sowiso is de prijs meen ik ook al omhoog gegaan, het vlieggedrag word overal omgschreven als een zwaar helitje, wat sloom allemaal.

maar daarintegen zijn er nu die aan het experimenteren zijn met 8s setups lipo, en dan schijnt het behoorlijk voort te bewegen zijn, wat ik wel snap :)

Dear Sir:

Thank you for choosing our RC products. We are pleased to inform you that our Helicopter’s new advance version is publish right now.

As the initial production is with limited q'ty, we suggest you could arrange the payment (firstly to reserve the q'ty you need).

The reserved q'ty will be send to you by the early of September.

Shipping and pricing are as follow:

* Unit Price: US $120.00 (Ex-works price basis; excluding freight, banking charge or other costs).

* Payment: By T/T (Telegraphic Transfer)

The bank information is as below:

Bank: The International Commercial Bank of China, Feng Yuan Branch

Account #: 035-57-505960

Account Name: Align Machine Tool Co., Ltd.

Total Charge: US$160. - (send by EMS)

Please also provide your information in detailed for shipping purpose (Name, Address, Tel ... etc.)

Will quote the freight cost accordingly or you could also assign the courier you are handling. Thank you very much.

Kindly let us know if you need any further information.

Jane Lin

Align Machine Tool Co., Ltd.

Tel: 886-4-25279117 Ext: 104

Fax: 886-4-25242544

Hi,

T'is al weer even geleden dat we het over de T-Rex 450X hebben gehad. Ondertussen al mensen die dit avontuur zijn aangegaan....... ? Het lijkt me nog steeds een leuke 'mini-raptor' en ik hoor dan ook graag jullie ervaringen. De ervaringen vanuit US via RR vind ik hoopvol.

Groet, winkje

Back