Hallo,
ik ben nog niet zo lang bezig met heli vliegen (sinds oktober afgelopen jaar pas...) maar ben wel wild geworden! Ik begon met de Piccolo en wilde al wat meer. Niet dat het met de Piccolo nu zo fantastisch gaat, maar ik vind het ook gewoon mooi om te zien zo'n ding.
Ik heb dus besloten een T-Rex 450 S te kopen. Heb hiervoor diverse internetsites afgesnuffeld en ben hier terecht gekomen:
www.rc-expert.com
Deze site bied de genoemde T-Rex 450 S aan voor 170 dollar (kaal). Ik heb de kit besteld met de combo package:
Align 3550 brushless
4x Tower Pro 9g servo's
Telebee RCE-500X gyro
2x Xtreme Power accu (12C, 1800 mAh)
35A regelaar
Heel simpel LiPo ladertje (niet de moeite)
Alu swashplate
Alu tail apparaatje (weet de exacte naam niet, sorry)
Voor 320 dollar, oftewel 250 Euro exclusief verzenden. Met verzendkosten (50 dollar), een ontvanger (21 dollar), een first aid kit (15 dollar), invoerrechten (15 Euro) en 'BTW' (17 Euro) was ik in totaal 360 Euro kwijt. BTW tussen haakjes, want dat was geen 19%...
Hier de directe link:
450S Combo Package
Ik weet dat de elektronica te wensen overlaat, maar ook ik wilde ergens beginnen en heb het dus zo gedaan. Ik kreeg de kit afgelopen donderdag binnen en heb hem donderdagavond en vrijdagavond gebouwd. Ik vind het een hele mooie helicopter. Over de elektronica kan ik weinig zeggen. Ik heb hiervoor te weinig/ geen vergelijk en sowieso nog nooit met de Rex gevlogen
Ik hoop niet dat deze post leid tot de discussie waar de spullen besteld moeten worden, maar om aan te geven hoe het ook kan.
Groetjes,
Michael