hallo
ik vlieg nu al geruime tijd met een t rex xl.
de setup is een 3550kv moter align met een 35amp regelaar ark.
servo 3*hs55 en 1*hs56 met gyro 401.
ontvanger gebruik ik een hitec dual conversion 6kanaals met micro antenne.
tot nu toe heb ik altijd goed kunnen vliegen met af en toe een kleine glitch wat niet echt storend was voor het vliegen zelf.
nu heb ik een se aan geschafd en dezelfde componenten erin gestoken.
heb zaterdag weest vliegen en de eerst 2 vluchten waaren prachtig zoveel power en zo goed stuur baaren zonder glitchen.
heb nu wel de instellingen anders gezet.
vroeger vloog ik met een licht helende curve dus soft nu heb ik ze lichte acro in gesteld dus 80%gas mid stik en 85 half boven en onder en 95% boven en onder zo ook men blades.
dit vliegd dus enorm strak wat goed is.
kan dit een van de reden zijn omdat het agresiefer ingesteld staat.
nu heb ik zaterdag na men 2de vluchd een derde vluchd gemaakt en na 4 a 5min kreeg ik een hele zware glitch als men ontvanger antenne in het verlengde lag van men zender antenne net voor ik hing bochten naar rechts.
met als gevolg recht de grond in geboord.
blijkbaar is dit een meest voorkomende glitch positie.
nu zou ik eventueel graag veranderen van ontvanger maar welke ik denk erover om over te stappen naar schulze of berg, act.
wat raden jullie mij aan daar de heli eigenlijk maar lichte glitche kende kon ik eigenlijk over stappen naar een pcm maar heb dit nooit gedaan omdat ik ze wou zien in plaats van negeren.
maar nu denk ik er toch sterk over om het toch te doen want de schade is toch aan zienelijk en met een pcm kon het eventueel vermeden worden.
carbon blades stuk
hoofd roter tandwiel stuk
boom stuk
2*servo tand wielen
hoofd roter as.
mvg pedro wie helpt me
ik vlieg nu al geruime tijd met een t rex xl.
de setup is een 3550kv moter align met een 35amp regelaar ark.
servo 3*hs55 en 1*hs56 met gyro 401.
ontvanger gebruik ik een hitec dual conversion 6kanaals met micro antenne.
tot nu toe heb ik altijd goed kunnen vliegen met af en toe een kleine glitch wat niet echt storend was voor het vliegen zelf.
nu heb ik een se aan geschafd en dezelfde componenten erin gestoken.
heb zaterdag weest vliegen en de eerst 2 vluchten waaren prachtig zoveel power en zo goed stuur baaren zonder glitchen.
heb nu wel de instellingen anders gezet.
vroeger vloog ik met een licht helende curve dus soft nu heb ik ze lichte acro in gesteld dus 80%gas mid stik en 85 half boven en onder en 95% boven en onder zo ook men blades.
dit vliegd dus enorm strak wat goed is.
kan dit een van de reden zijn omdat het agresiefer ingesteld staat.
nu heb ik zaterdag na men 2de vluchd een derde vluchd gemaakt en na 4 a 5min kreeg ik een hele zware glitch als men ontvanger antenne in het verlengde lag van men zender antenne net voor ik hing bochten naar rechts.
met als gevolg recht de grond in geboord.
blijkbaar is dit een meest voorkomende glitch positie.
nu zou ik eventueel graag veranderen van ontvanger maar welke ik denk erover om over te stappen naar schulze of berg, act.
wat raden jullie mij aan daar de heli eigenlijk maar lichte glitche kende kon ik eigenlijk over stappen naar een pcm maar heb dit nooit gedaan omdat ik ze wou zien in plaats van negeren.
maar nu denk ik er toch sterk over om het toch te doen want de schade is toch aan zienelijk en met een pcm kon het eventueel vermeden worden.
carbon blades stuk
hoofd roter tandwiel stuk
boom stuk
2*servo tand wielen
hoofd roter as.
mvg pedro wie helpt me