t-rex stk

@denny

was het je eigen kat of van de buurman :wink:
dat is wel even balen, maar is wel weer een goede smoes om er alu op te zetten :D ik zit er ook stevig over na te denken om ook een carbon freem te doe

peter

rover ik weet niet van wie die kat is wil het wel graag weten want de schade aan mijn heli is enorm
dus ik ben beniewt hoe die kat er aan toe is

wel een beetje zonde
als ie nou op slag er geweest was ok
maar hij kwam nog weg en half aangereden wild kun je ook beter de nek omdraaien
mijn roter kop en de rest van de onderdelen zijn onder weg "shipped" effe wachten nog dus

idem voor mij is kijke welke het eerste in de lucht is en blijft
aankomend weekend meer tijd over effe uitvogele
hoe ik foto,s op het vorum zet
een van mijn raptor iverted en de t-rex als het kan ook inverted
alleen nog een slachtoffer vinden die de foto,s maakt

Inloggen en dan ga je naar Upload bestand .
dan druk je op bladeren en haal je van je eigen pc de foto`s dat kan dus 5 maal als dat gebeurt is druk je op doorgaan.
als dat gebeurt is kan je kiezen waar je ze neer wild zetten in dit geval helicopter en een naam aan de foto geven en daar na weer op doorgaan drukken daar na nogmaals op door gaan drukken.
het uploaden is nu klaar en je kan de foto bekijken bij het plaatje helikopter`s.

daar klik je op de foto en die word groot ok druk nu op de rechter muis knop en ga naar eigenschappen en klik aan in dat schermpje op open schiet zie je adres en daar achter staat dit [ [ur...forum.nl/albums/userpics/10098/normal_006.jpg ] dit als voor beeld.
druk op de linker muis knop en maak het geheel blauw als het blauw is druk je op de rechter muis knop en klik je op kopiëren.
ok als je naar het scherm gaat waar je nor maal typt dan druk je op img en dan komt dit er te staan
als je nu naar voorbeeld gaat dan zie je je foto.

ik hoop dat het zo te begrijpen is.

zoals belooft een paar foto,s zijn mischien niet even scherp maar toch
heli%201.jpg

heli%202.jpg

rotorkop1.jpg

rotorkop2.jpg

als ik zover ben zal ik mijn complete setup en electronica lijst er bij zetten
en als het lukt een paar in flight foto,s

ok de rest van het spul is nu binnen en lekker aan het bauwen geweest.
er moet nog wel het een en ander gebeuren zo als spuiten en nog nieuwe link jes in de kop zetten die waren versleten.

met de staart had ik nog wat problemen de peoli die er bij zat was niet goed ik had er nog een en die zamen met een ring er in gezet .
de ringetjes die bij de blad hauder horen zijn net iets te dik die heb ik iets af gevijld anders liep het veel te stroef
normal_P3170001.JPG

is het niet een plaatje
normal_P3170002.JPG

de nieuwe staart van sonix
normal_P3170003.JPG

normal_P3170004.JPG

normal_P3170005.JPG

Heel mooi Michel!
Ziet er echt verdomd goed uit!

Ben zeer benieuwd wat hij gaat doen in de lucht :)

PS: :oops: De gele staartvin valt een beetje buiten het thema :oops:

ok het was een hoofd as en de bladen en blad as en de staart was aan gort en wel 100%.
maar ja dan ben je toch in de weer en dan staat dit er. :lol:

heb hem eindelijk in orde ga straks invliegen dit is mijn setup tot nu toe

stock frame
align alu heck behuizing
sonic alu head
carbon 325 blades
align 3200kv motor met 15th tandwiel
25 a align regelaar
3sp1 flight power evo 20 1800mah lipo
3x blue arrow 9 grams micro,s
401 giro in heading hold
graupner c1041 op de heck
+11 en -11 pitch
toeren ongeveer 2600 rpm
de kop was wel effe een nachtje brain stormen maar hij zit er op
de zooi opruimen meubels aan de kant en invliegen

michel waar heb je die sonix complete heck vandaan en wat kost die alvast bedankt

een paar foto,s nu alleen nog de heck tunen en de mettalic blauwe vlammen en klaar is ie iemand enig idee hoe ik dit het beste kan afplakken
blue%20arrow%201.jpg

blue%20arrow%202.jpg

al 3 vluchten binnen gemaakt bheetje uitrimmen en bladspoor verwijderen nu wachten op beter weer en de heli eens even laten zweten of ik lol

Back