t-rex tuning

• Topicstarter Topicstarter denny
  • Startdatum Startdatum
D

denny

Guest
hieronder een paar foto,s van mijn getunde t-rex
hij vliegt super strak alleen negatief pitch moet nog meer worden
ik heb nu het gevoel dat ikheel iets meer heb als inverted hover maar veel ste weinig
heeft iemand enig idee hoe dit te doen zonder alles opnieuw af te moeten
stellen ?
mijn setup staat al in een ander draadje namelijk
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=36373
heb alleen de heck servo verandert naar een digitale hds 877
zo strak als een huis
hier de pics
04070006.jpg

04070003.jpg

04070002.jpg

04070005.jpg

t-rex.jpg

uw reacties graag

denny ik zit op ruim 11 graden boven en onder.
dat is dan met een align kop en jij heb een sonix kop maar dat zal niet zo veel uit maken vermoed ik.

zal het morgen is effe nameten ik kom nu echt te kort om inverted te raggen
maar enig idee om dit te doen zonder mijn curves opnieuw af te stellen ?

Ongetwijfeld een stomme vraag (want ik heb dit frame nog nooit van dichtbij gezien), maar op de foto's lijkt het wel of uw servo's enkel met tie-wraps zijn vastgemaakt?

dat is gedaan om het servo huis extra sterk te maken en de draden mooi weg te werken deze servo,s zijn namelijk niet geschroefd maar gelijmd of in elkaar geklikt
dus heb ik het zekere voor het onzekere genomen zodat het huis onmogelijk kan loskomen van de bovenplaat met servo hoorn
ps .de servo,s zijn gewoon vast geschroefd

WOW!! Ik vind die canopy wel erg gaaf! Wat is er dat voor een?
Mooie machine! Ik krijg van de week ook mijn T-rex binnen, nou ja, ik heb er gelijk een complete 2e barebone bij besteld, die zijn goedkoper dan alle onderdelen los... :wink:

BarnOwl zei:
WOW!! Ik vind die canopy wel erg gaaf! Wat is er dat voor een?
Mooie machine! Ik krijg van de week ook mijn T-rex binnen, nou ja, ik heb er gelijk een complete 2e barebone bij besteld, die zijn goedkoper dan alle onderdelen los... :wink:
dit is een gele glasfiber kap gespoten met zwarte betere gamma lak en de ogen zijn van plak folie
slim van je om gelijk een komlete set reserve onderdelen er bij te kopen ik hoop voor je dat het niet nodig zal zijn
hier een scherpere foto van mijn heck het is deze
MH-TX4142TSP_l.jpg

en de link
http://www.helidirect.com/product_info.php?cPath=30_35_52&products_id=782

Zo,je hebt er genoeg upgrades opzitten,mooi hoor!

Maar heb je met die zwarte canopy al gevlogen?
Lijkt me lastig te zien in de lucht?

Groeten,
Marcel

(off topic)

ik zie op bovenstaande link Hughes 500 D & E rompjes, maar ze lijken uitverkocht. Weet iemand andere adressen of rompjes voor de Trex ? (liefst Jetranger of Hughes 500E)

thx !

ZOO :o

Echt mooi :D vooral de canopy.Maar de alu upgrades mogen er ook zijn :o :D :worship:

Gr wieland

Back