in't kort, de staart van de T-rex450 begint te schudden in HH mode zonder aanleiding.
nu het verhaal
ik heb de GY 401 netjes afgesteld en als ik de heli met men FF9 netjes doe opstijgen is er niets aan de hand
het ledje HH brand vast en in de zender is ook aangegeven dat ik een GY 401 heb
als ik nu plots vol gas geef gaat de staart schudden maar blijft met zen HH in de juiste richting hangen
de truk is nu het toerental te laten zakken en de heli even op een lager toerental en lagere pitch te laten hooveren
het ding is terug stabiel en je bent terug vertrokken
als ik rustig tot het hoge toerental ga is er niets aan de hand
het schudden is zenuwachtig en de staart gaat slechts 8 cm over en weer maar als je wil landen is dit niet al te motiverend
hij gaat niet tegen de grond maar het is ooit anders geweest??
nog een hint, ik heb tijdens de vlucht men servo uitslag op het scherm van de zender in beeld gebracht en je ziet daar geen enkel kanaal dat op dit zelfde tempo mee over en weer gaat
wat zie ik over het hoofd
Help?
nu het verhaal
ik heb de GY 401 netjes afgesteld en als ik de heli met men FF9 netjes doe opstijgen is er niets aan de hand
het ledje HH brand vast en in de zender is ook aangegeven dat ik een GY 401 heb
als ik nu plots vol gas geef gaat de staart schudden maar blijft met zen HH in de juiste richting hangen
de truk is nu het toerental te laten zakken en de heli even op een lager toerental en lagere pitch te laten hooveren
het ding is terug stabiel en je bent terug vertrokken
als ik rustig tot het hoge toerental ga is er niets aan de hand
het schudden is zenuwachtig en de staart gaat slechts 8 cm over en weer maar als je wil landen is dit niet al te motiverend
hij gaat niet tegen de grond maar het is ooit anders geweest??
nog een hint, ik heb tijdens de vlucht men servo uitslag op het scherm van de zender in beeld gebracht en je ziet daar geen enkel kanaal dat op dit zelfde tempo mee over en weer gaat
wat zie ik over het hoofd
Help?