t8fg regen scherm

hi,

omdat ik tijdens de laatste wedstrijden toch wat druppels op men zender heb gekregen heb ik besloten een regenscherm in elkaar te knutselen, het moest licht zijn en makkelijk zijn

hier zijn de foto's , kan voor quasi elke zender gebemaakt worden denk ik..

-kristof-

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Handig hoor, alleen, hoe houd je hem vast?

De meeste hebben wel zo'n riempje die je om je nek kan hangen. Of heb je er een extra schroefje voor ?

Overigens, plexiglas wordt ook na een tijdje nat en smerig, en ik neem aan dat je niet altijd op je zender kijkt als je aan het varen/rijden/vliegen bent ?

Wel leuk idee hoor. :)

Handig hoor, alleen, hoe houd je hem vast?

De meeste hebben wel zo'n riempje die je om je nek kan hangen. Of heb je er een extra schroefje voor ?

Overigens, plexiglas wordt ook na een tijdje nat en smerig, en ik neem aan dat je niet altijd op je zender kijkt als je aan het varen/rijden/vliegen bent ?

Wel leuk idee hoor. :)

ECHTE dlg piloten hebben geen riempje nodig ;) die gebruiken de zender als contragewicht (strekken de arm uit met de zender in de hand)

wat het plexiglas betreft.... het is om de regen weg te houden...
een dlg piloot kijkt niet op zijn zender ;) hij kijkt naar het toestel.
de persoon die naast hem staat (timer) doet al het overige ;)

super gedaan kristof... het is me alleen nog maar de vraag wat je doet met zijdelingse regeninslag? :p

Misschien dan in een hokje gaan staan , als de regen van links of rechts komt :) :)

wordt dan lastig om de toestellen in de gaten te houden, cursus verkeerstoren opzetten ?

Blijft nog steeds een leuk idee :):)

Ik vind het toch een super idee om je zender droog te houden op deze manier, lijkkt me alleen al voor het idee prettiger vliegen met wat drupjes tijdens een wedstrijd:thumbsup:. Heb ook wel 's gezien dat er een plastic zak omheen wordt getrokken....werkt niet als je nog moet wennen aan je nieuwe zender lijkt me, maar als noodoplossing bijzonder effectief!maar een grote kerel als helper kan natuurlijk ook als afdak worden gezien....:rolleyes:;)

Back