TA-02 inkorten

hallo
of zoals ik eerder voorstelde afzagen en er een nieuwe krul in buigen
maar is nu te laat/kort
mvg markioo
 
hallo
of zoals ik eerder voorstelde afzagen en er een nieuwe krul in buigen
maar is nu te laat/kort
mvg markioo


Nieuwe krul buigen in een geharde stalen as? Denk het niet of je moest Jerommeke zijn die doet datover zijn neus.:hammer: Ik ga ze teurg van elkaar halen er een buisje over schuiven en dan weer aan elkaar lassen. Dan staan ze op 1 rechte lijn.
 
hallo
dus u bent niet jerommeke die undercover hier op t forum zit??!!:D:D:D
ik had er niet bij nagedacht dat het gehard asje is,
kunt u ze niet aan elkaar zetten met van die busjess wat ze bij vliegtuigen gebruiken waar je dmv imbus vast zet na weerszijden de asjes erin te hebben gestopt,wordt meen ik voor vleugel servo stangen gebruikt,
mvg markioo
 
Indien alles hoog ligt kom je geheid niet door 'de eland' test! :D

De Eland test is letterlijk tegen een eland aan rijden, (nouja.. gesimuleerd dan) en kijken wat de schade is.
wat jij bedoelt is de elc test (Emergency lane change) :)

wel een interessant concept om het chassis zo te verkorten. Waar ga je de accu nu laten?
 
hallo ranger joe
ff vraagje ,waarom niet een aluminium 3mm plaat?
en van de rest wat hoger van 33mm is met bussen maken met m3 er in?
snap je wat ik bedoel.
gr john
 
Snap ik zeker maar zoals het nu is blijft het toch nog een klein beetje een TA-02 chassis en als ik het volledig zelf zou maken zijn alleen de assen nog van een TA-02 en de rest niet. En ik zeg het nog eens het is maar een probeersel he, moest het op niets uitdraaien, ik heb nog een reserve badkuip waar niks aan is dus dan zet ik die er gewoon terug onder en DAN kan ik mss eens op zoek gaan naar starre assen of vb een Losi mrc. Deze body behoud ik sowieso ik vind hem wel funny zo kort. (Ik kan ook nog altijd een XC inkorten he, oei hier gaat commentaar op komen).:D
 
hallo
ja dat kan ok , hep het een keer met een madcap gedaan was best leuk geworden.
succes met bouwen
gr john
 
Vandaag nog wat kunnen doen, chassis staat terug in elkaar en rijdt goed ondanks de aan elkaar gelaste cardan. Ik heb wat problemen met de bodybevestiging. Omdat er een pick-up bak onder de hardtop zit kan ik de body niet genoeg laten zakken, nu staat hij op het laagste gaatje van de bodysteun. Enige oplossing lijkt me de bodysteunen eraf te laten achter en de body te bevestigen op de rode brug waar de bodysteunen op bevestigd worden. De bak eruit dremelen is géén oplossing want die wil ik behouden om daar de esc en ontvanger in onder te brengen omdat de bak met een plaatje kan worden afgesloten. In die bak zat bij de originele auto (Nikko?) de 9.6volt batterij. Ik kom er wel uit maar eerst eens uitvogelen hoe ik de body ga vastzetten.
Zoals je ziet staat de body véél te hoog en moet nog zakken.
P1010486.jpg

Zijdelings staat hij ook goed, de wielen steken wel uit maar dat vind ik niet erg.
P1010487.jpg

P1010488.jpg

Zoals je kan zien komt de steun tot onder tegen de bak onder de hardtop.
P1010489.jpg

Foto is niet echt scherp maar macro functie werkt precies niet meer.
 
De rallyblokbanden en velgen vond ik te klein, nu staat hij op Hummer velgen en banden.
P1010490.jpg

P1010491.jpg

P1010492.jpg

Body staat nu op zijn laagst, ik vind dit wel iets hebben ondanks dat er volgens mij teveel van het chassis te zien is.
Alleen nog de electronica inbouwen en de batterij vastzetten en we kunnen rijden.
 
Back
Top