ta-05 kopen

• Topicstarter Topicstarter groenhel
  • Startdatum Startdatum
G

groenhel

Guest
ik ben een beginner heb wat verhalen over een paar modelen gelezen heb besloten om een ta-05 te kopen goei keuzen denk ik maar nu waar moet ik die kopen en als ik hem koop zit er dan alles bij.

ik heb wel een winkel waar ik de ta05 kan kopen gevonden: www.verspaget.nl daar staat een ta05 dit is de omschrijving:TA05 Chassis is helemaal kogelgelagerd
Open Interface Tom`s Lexus SC 430 TA05 chassis, is een 4 wd snaar aangedreven elektro auto in schaal 1/10 wordt geleverd met polycarbonate body parts, heeft onafhankelijk geveerde wielophanging en RS 540 motor

maar als ik dit koop wat moet ik er dan nog bij kopen

Tegenwoordig kan je ook bellen. Is denk ik makkelijker en misschien heeft hij ook nog tips voor je. Je kan ook vragen of hij op voorraad is enz.

Ik begrijp dat je er nog een snelheidsregelaar, ontvanger, zender, accu, batterijen en servo bij nodig hebt...

1/10 4WD GT-Fahrzeug mit TA-05-Chassis, Baukasten mit unlackierter Karosserie
er staat dat het dus een bouwkit is dus je moet hem nog bouwen en de body is nog niet gespoten dus.
-verf
-servo
-zender,ontvanger
-accu,lader
-ik weet niet of de motor en regelaar erbij zit.motor meestal wel,maar regelaar weet ik niet of die bij een ta-05 ifs erbij zit.
je zou ook kunnen bellen,en het vragen

Het is je al vaker gezegd; doe zelfs eens wat moeite om te zoeken of vraag het de verkoper. Maar aangezien dat waarschijnlijk teveel is gevraagd: Copy/paste "Willcom Advan 408R TA-05IFS" in Google.

Eerste hit:
ELECTRIC KITS REQUIRE:
(unless stated differently above)
- 2ch radio with servo(s)
- stick pack ac/dc charger
- 6 cell battery
- 8AA batteries
- PS paint
- tools

Derde hit:
Separately required items:
- Transmitter (2 channel)
- Batteries for transmitter
- Receiver
- Servos
- ESC
- 7.2v running battery
- battery charger
Oftewel:
- zenderset (zender, ontvanger, servo)
- electronische snelheidsregelaar
- batterijen voor zender
- aandrijfaccu (doe meteen maar 2 of 3)
- lader(s) voor batterijen en/of accu's
- verf om body te spuiten
- algemeen gereedschap (schroevendraaiers, imbussleutels, hobbymes etc.)

1/10 4WD GT-Fahrzeug mit TA-05-Chassis, Baukasten mit unlackierter Karosserie
er staat dat het dus een bouwkit is dus je moet hem nog bouwen en de body is nog niet gespoten dus.
-verf
-servo
-zender,ontvanger
-accu,lader
-ik weet niet of de motor en regelaar erbij zit.motor meestal wel,maar regelaar weet ik niet of die bij een ta-05 ifs erbij zit.
je zou ook kunnen bellen,en het vragen

Motor zat bij mij in de doos erbij regelaar niet .
En als je indoor wilt rijden is het aan te raden een setje goede wielen met banden te kopen;).

gr roger

@ groenhel, probeer het eens bij 1 topic te houden !

Je hebt nu al drie topics lopen over hetzelfde.

En over je vraag over wat je nodig hebt zijn al heel veel topics, neem de tijd om daar eens een paar van door te lezen, ook in de tread over de TA05 zelf staat heel veel info in.

tamiya-ta05

Bepaal voor jezelf wat je budget is, wat je ermee wilt gaan doen (gewoon door de wijk rijden/parkeerplaatsen of circuit rijden, indoor, outdoor etc.)

Maar de TA05 is een hele mooie keuze voor bijna al die doelen, alleen zijn de snaren open, net zoals de pinion/spur, dus wel heel gevoelig voor met name kleine steentjes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk eens bij het kopje te koop op dit forum. Ik heb al een paar TA05 zien staan van het Type R. Daar zit net even wat meer op, waar je veel plezier van zal hebben. Vaak zijn dat nog goede auto die desgewenst compleet aangeboden worden. En voor een vriendelijker prijs.

Ik ben zelf begonnen met een TT01. En heb daarna de TA05R gekocht. Ik gebruik deze nu nog alleen voor indoor en als reserve auto. Voor op het asfalt heb ik de TA05MS. Dat is de TRF uitvoering van de TA05. Kicke ding al zeg ik het zelf:D.

Succes met het zoeken en welkom bij het forum zie ik.

Halewijn

Back