M motorsports Forum veteraan 13 nov 2011 #21 mathijs rc gek zei: Sorry maar ik wil een rally bouwen Klik om te vergroten... spam gemeldt
Micropuller Forum veteraan 13 nov 2011 #22 mathijs rc gek zei: Sorry maar ik wil een rally bouwen Klik om te vergroten... Je meent het. Dat hoor ik voor het eerst! (nee hoor, geintje) Q Racing zei: spam gemeldt Klik om te vergroten... Goed idee, nu maar hopen dat er iets mee gedaan wordt.
mathijs rc gek zei: Sorry maar ik wil een rally bouwen Klik om te vergroten... Je meent het. Dat hoor ik voor het eerst! (nee hoor, geintje) Q Racing zei: spam gemeldt Klik om te vergroten... Goed idee, nu maar hopen dat er iets mee gedaan wordt.
Stevez26 16 nov 2011 #25 Is er geen forum voor minderjarigen?!? Ontopic: hele gave tamiya!, ik heb na lang zoeken een groupc ferrari f40 op de kop kunnen tikken met foambandjes. Ben benieuwd naar de foto's!
Is er geen forum voor minderjarigen?!? Ontopic: hele gave tamiya!, ik heb na lang zoeken een groupc ferrari f40 op de kop kunnen tikken met foambandjes. Ben benieuwd naar de foto's!