weet iemand of het mogelijk is om een gear diff achter te steken, inplaats van het ball diff , voor een ta05 versie 1.
het is wel een aangepaste versie, met alu bulkheads en 3racing carbon chassis.
kan hier enkel de geardiff vinden voor de ifs versie, maar deze heeft een pulley met 37tanden terwijl de versie 1 maar 36 t heeft.
kan ik bv: een geardiff (achterkant) steken van een ifs 37t en vooraan een pulley steken 37t en daar dan de riempjes van een ifs op leggen?
of past dit helemaal niet?
ik heb nogal snel last van het alu ball diff, dat de cups inslijten waar de assen in zitten. of is dit normaal?
vorlgens mij heeft deze na het inslijten teveel speling op de assen, waardoor de wielen niet meer exact gelijk aandrijving krijgen.
ik rij met een 9t brushless motor en 60amp esc.
hiermee rij ik enkel op een asphalt circuit.
het is wel een aangepaste versie, met alu bulkheads en 3racing carbon chassis.
kan hier enkel de geardiff vinden voor de ifs versie, maar deze heeft een pulley met 37tanden terwijl de versie 1 maar 36 t heeft.
kan ik bv: een geardiff (achterkant) steken van een ifs 37t en vooraan een pulley steken 37t en daar dan de riempjes van een ifs op leggen?
of past dit helemaal niet?
ik heb nogal snel last van het alu ball diff, dat de cups inslijten waar de assen in zitten. of is dit normaal?
vorlgens mij heeft deze na het inslijten teveel speling op de assen, waardoor de wielen niet meer exact gelijk aandrijving krijgen.
ik rij met een 9t brushless motor en 60amp esc.
hiermee rij ik enkel op een asphalt circuit.
Laatst bewerkt door een moderator: