TA05 - Sprint 2

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
M

Mattijn

Guest
De T1M is uitverkocht, dus ga ik toch een TA05 of een Sprint 2 kopen, ik weet alleen nog niet welke ik zou nemen, ik wil vooral dat hij niet snel slijt, dat is het belangrijkste, want qua uitvoering, tuningsdelen die er al standaard op zitten etc., zijn ze bijna het zelfde. Een voordeel van de sprint is dat hpi bodies er gelijk geod op passen, want ik heb een hpi body op me TT01 zitten en die is niet goed geboort omdat er geen indicatie puntjes inzitten waar de bodyposts zitten voor de TT01.

De TA05 of de Sprint 2 dus..

Ta05 is een uitstekende keuze, volop onderdelen / tuningsdelen beschikbaar en hij rijd standaard al super goed! (zelfs op competitie niveau)

T1m kan je ook een setje kopen dat je een stickpack in de T1m kan rijden. Of je kan met losse cellen zo een pack maken dat je ook 6 cellen kan rijden of zoals je al zegt 4 cellen het is maar wat je wilt.

Verder is de T1m al iets verouderd maar onderdelen nog volop te krijgen en je hoeft er ook niks aan te tunen zo uit de doos al goed zat.

Voor de rest gaat gewoon de standaard elektronica er in misschien beetje passen en meten maar past allemaal wel. Wat de kappen betreft is hier niet zo super veel keuze door de apparte maat van de kappen.

XRAY T2R!!!!.
ta 05 heeft snel slijtende assen en zwakke suspension blocks.
hpi sprint heeft een zwak achter aandrijf snaartje .die ook nog eens duur is
elke auto heeft zn min puntjes

Ik denk dat ik voor de TA05 ga, ook omdat er een topic is van 90 pagina's voor de TA05, en geen voor de sprint 2. Dat zegt ook al wat, denk ik :P

Had ook even gebeld met quartel modelbouw [die verwees me ook naar dit topic :P] en de man aan de lijn zei dat de TA05 de betere keuze was. Nu nog een body kiezen :P De mercedes of de ferrari, allebij mooi xD, moelijk.
-mattijn

Back