tailboom diameter N9

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
N

nwolsink

Guest
Ik wil op mijn 600 en 700 de Tail Control Guides gebruiken van de synergy, de diameter moet alleen wel ongeveer kloppen, wie heeft een N9 en kan dit opmeten?

Problemen mee dan ? ik ben juist van boom mount weer terug gegaan naar origineel omdat bij een crash met boom mount je servo ook gelijk verrot is ...

Problemen mee dan ? ik ben juist van boom mount weer terug gegaan naar origineel omdat bij een crash met boom mount je servo ook gelijk verrot is ...

Dat probleem heb je alleen als je de servo direct aan de mounts monteerd, als je zo'n carbon plaatje gebruikt (van Align) waarin de servo zelf vast zit dan heb je dit probleem niet.

OK, de vraag MOET er toch uit.
Wat vind jij mis aan het standaard systeem dan?
Ik vind de constructie met die brug juist ideaal, werkt perfect.

- Servo op de tail brengt het in onbalans
- Je servo gaat olie drinken op de tail (Been there, done that)

Idd net wat Walter zegt, een interne servo is echt veel beter (in het geval van een brandstof heli) en aangezien het in het ontwerp zit zul je zoals Walter ook al zegt balans problemen kunnen krijgen, maar wellicht kan je hier wat aan doen door andere delen te verschuiven.

Echter de vieze vette olie er op (en wellicht uiteindelijk er in) is toch echt mnder fijn, dan kan je hem beter laten zitten en daarbij het systeem werkt perfect! (ik heb het gehad op een Vibe en op mijn huidige heli, perfect systeem)

Greetz,

Mi.

Back