Dat bouwverslag, wow! Heb het met veel plezier gelezen.
Ook goed nieuws wat betreft m'n pakket uit de UK. Gisteren arriveerde het pakket alsnog na
2 weken onderweg te zijn geweest. Dat betekent dat ik aan de slag kon met de velgen en banden.
De velgen met de langverwachte Subaru Brat banden. Wat ik vergeten was te bestellen waren de
bouten en moeren die je nodig hebt om de velg-onderdelen onderling te verbinden. Gelukkig had
de plaatselijke ijzerhandel een laatje met het goede (M2) formaat.
Aangezien de voorbanden al klaar waren kon ik gaan weatheren. Dit proces heb ik al eens
fotografisch vastgelegd dus dat laat ik nu maar achterwege. Voor de teksten op de banden
heb ik een watervaste stift gekocht met een punt van 1 mm. Het was even priegelen maar
ze zijn wit!
Voila, bijna klaar, althans voor de foto. Als ik de body aanraak vallen de achterwielen eraf.
Ik heb uiteindelijk de (extra) lange wheel axles van de Frog besteld. Deze leken het meeste
op de huidige axles, alleen dan langer.
Eén van de laatste puntjes op de i is de vulling van het roofrack. Ik heb een tentzeil incl. wat andere
losse elementen. Aan de andere kant heb ik nog een voorwiel over (helaas zonder velg). Ik heb wat
foto's geschoten om te beoordelen wat ik mooier vind maar ik ben er nog niet uit.