E
elladar
Guest
Als regelaar kan je ook eens kijken naar een gm regelaar bv. GM SX6 (10 turns limiet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
elladar zei:Als regelaar kan je ook eens kijken naar een gm regelaar bv. GM SX6 (10 turns limiet)
Jirure zei:slipper en de v2 element heb ik beide ingedachte om ook aante schaffen.
die TRF dempers lees ik meer over zijn die zoveel beter dan de olie shocks van de DI dan? Enwaar koop je ze want de trf dempers die ik vind zijn alleen voor de onroad autos.
en die asjes waarje het over hebt bedoel je zo iets als dit klik klik
zoniet welke asjes bedoel je dan en waar kan ik ze kopen.
Vin zei:Dat de bodemplaat op de ondergrond knalt valt wel mee met die TRF dempers. Ik heb ze gewoon gebouwd volgens de handleiding met de bijgeleverde olie en veren.
Het ligt er natuurlijk wel aan hoe extreem je sprongen zijn, maar na een sprong van 30-40 cm hoog hoor je geen 'KLAP'. Iets dat ik met de standaard dempers wel had.
Die standaard dempers kan je natuurlijk wel strakker zetten met de bijgeleverde spacers maar dan wordt hij te springerig en is de controle op oneffenheden ver te zoeken
bono zei:Vin zei:.....
inderdaad. ik hoorde die klap ook steeds. maar ook toen ik de trf dempers probeerde van een collega rijder. die had bij de achterdempewrs 2 stukjes benzine slang rond de schokbreker asjes gedaan als eidstop.. toen was dit probleem verholpen...
met mijn eigen dempers had ik hetzelfde probleem.. heb ik ook 2 stukjes benzine slang tussen gedaan (oingeveer 4 a 5 mm) enn probleem is opgelost.
Erikderaaf zei:is het wel zo verstandig de demper ingaand te begrenzen met een benzineslang?
het lijkt mij namelijk helemaal niet zo verkeerd dat de bodemplaat tegen de grond komt.
bij harde klappen vangt de bodemplaat de klap op en deze zal er beter tegen kunnen dan de dure demper.
heel veel klappen met de plaat is natuurlijk ook niet goed, alleen zou ik dit eerder proberen op te lossen met andere veren/veren strakker aandraaien voor meer rijhoogte, of andere combo van olie/gaatjes voor de demping, dan met een 'hardhandige' begrenzing.
een beetje slijten bij lagers gebeurt... als het teveel gebeurt, kijk dan of de lagers goed recht zitten! of niet erg stroef lopen!