Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het heeft ff geduurd, maar nu eindelijk tijd/zin om foto's van de body te maken. Stickerset van McLaren zat standaard bij de kit. Heb wel nog paar kleine dingen veranderd... blauwe wielmeoren, blauw diffhuis en blauwe as achter. Daarnaast heb ik de titanium turnbuckles van de 416 gehaald voor ik deze verkocht..
Mooie auto Rogier! Is dit niet de 'oudere' 49498 kit die niet meer te leveren is?
Heb je er ook een alu motormount, en carbon achteras opzitten?
Ik heb samen met een maatje van me de 84032 kit besteld. Ik kreeg jouw model aangeboden omdat de 84032 nog niet op voorraad was, maar dat sloeg ik af omdat de doos al geopend was.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er verschillen zijn tussen deze 2 kits. Behalve de body dan.
Voor het afknippen van de stekkers en vervangen door goede van bv. Corally en/of gewoon de motor aan de regelaar solderen, vervalt de garantie absoluut niet!
Als je de batterij draden verkeerd aansluit en je regelaar ompoold, dan heb je een probleem. Dit valt niet onder de garantie.
De standaard Tamiya stekker zit er alleen maar op voor het gemak van de beginnende gebruiker maar kunnen als deze wat ouder zijn er juist voor zorgen dat je regelaar in rook opgaat.
Had een 3racing carbon aandrijfas gemonteerd. Helaas brak deze tijdens de eerste crash op 2 plekken. Asje is hol. Ben nu op zoek naar een degelijk geval.
als hij hol is kan je hem misschen weer repareren door er een carbon stok in te lijmen ofzo
Posted via Mobile Device