Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb zelf net na wat lezen op het internet besloten de Hpi Formula Ten te kopen deze is dus ook op de rubber banden, het is een kwalitatief goede auto zoals we gewent zijn van Hpi, om te beginnen een hele goedkope auto van ongeveer 150, euri's die zo uit de doos al behoorlijk moet zijn, met alle denkbare hop-ups erop kost hij een keer zoveel, maar das het mooie van hop-ups, je hoeft ze niet allemaal in één keer te nemen. Maar natuurlijk ziet jou project er perfect uit en is dat kwalitatief ook helemaal top zoals Tamiya dat ook altijd heeft, maar de prijs vindt ik wat hoog van deze auto, maar natuurlijk straks mooi vergelijkings materiaal op de baan kwa stuureigenschappen Maar't belangrijkste is plezier in't rijden.
Maar ben er wel uit welke servo het gaat worden. Ik vond het zonde om van mijn S9451 de servo oortjes af te halen dus heb gekozen om een lekker goedkope Futaba S3003 te gaan monteren.
Binnenkort hoop ik weer wat tijd te hebben om verder te kunnen.