Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk dat je Tamiya en Tamiya NL (REZ) door elkaar heen haalt.
Als Rez failliet zou zijn, zou alleen maar goed zijn, kunnen eindelijk mss de prijzen omlaag.
Reyne en Zonen is inderdaad klaar, waren zo waardeloos met leveren van onderdelen en de prijzen waren zo hoog, dat het voor de modelbouwwinkels beter loonde als ze de onderdelen bij Dickietoys in duitsland bestelde, daar hebben ze ook naast speelgoed alle onderdelen van carson en tamiya..
Volgens mij heb je gelijk.
Ik heb net Rez geprobeerd te bellen.
En ik krijg een bandje dat ze op het moment niet in staat zijn om de telefoon te beantwoorden.
In de zomermaanden is REZ beperkt bereikbaar, wegens de verhuizing van kantoor en herinrichting van het logistiek centrum in Krommenie.
En lees de rest maar op hun website, volgens de KvK en het faillisements register zijn ze (nog) niet failliet ... (of het moet een uitspraak zijn van één of twee dagen geleden, het duurt altijd een paar dagen voor de registers bijgewerkt zijn)
Maar het blijven geruchten, dus ja, de regel is wel, dat als je er niet helemaal zeker van zijn, je dit beter niet kan posten.. kunnen rellen vna komen!