Tamiya International M-chassis Challenge 2015

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Michael L, 6 dec 2014.

  1. Thaan

    Thaan

    Lid geworden:
    10 sep 2013
    Berichten:
    320
    Jij ook Herman, we hebben een topweekend gehad!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Mooie lineup met auto's hoor, en zo te zien/lezen een geslaagde dag! Michael wint zeker alleen niet als hij er niet bij is :D
     
  3. Tonyv

    Tonyv

    Lid geworden:
    13 mrt 2005
    Berichten:
    404
    Michael is zeker moeilijk te verslaan en dat was ook dit weekend het geval. Maar... spannend was het wel en hij heeft er wel zijn best voor moeten doen. Na de eerste twee kwalificaties (de twee beste werden bij elkaar opgeteld) was het verschil slechts ±0.2s. En in de 2e finale lag ik met minder dan een minuut te gaan zelfs nog even eerste!

    Maar dichtbij is niet genoeg en uiteindelijk was Michael gewoon de terechte winnaar!

    Ondanks de opgeblazen regelaar waardoor ik de laatste finale moest missen heb ik een hele leuke wedstrijd gehad en ik wil dan ook Michel, Michael, Hugo en alle deelnemers hartelijk bedanken. Ook Roy bedankt dat hij de laatste finale 2e werd waardoor ik toch nog op het podium kwam :).

    Op naar volgend jaar met als nieuwe doelstelling één stapje verder dan het Michael moeilijk maken ;-).
     
  4. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Een overwinning waar je voor moet vechten zijn vaak de beste. Leuk dat jullie er zo'n mooie race van hebben gemaakt. Mijn opmerking was ook als grapje bedoeld, ik ken Michael niet persoonlijk maar zie hem toch heel veel in het midden op foto's staan. Het valt me ook op dat er zoveel sportiviteit is in de RC wereld en niemand is te beroerd om de ander te helpen.

    De volgende TIM hoop ik ook mee te kunnen doen want ik heb de smaak ook te pakken met mijn M'etje (maar aankomend jaar eerst lekker Top Stock in de Tamiya Cup) :D
     
  5. Tonyv

    Tonyv

    Lid geworden:
    13 mrt 2005
    Berichten:
    404
    Ja dat is helemaal waar. Vorig jaar heeft Roberts Krens er een wedstrijd van gemaakt en dit jaar heb ik mijn best gedaan het Michael moeilijk te maken. Ik denk dat voor Michael de overwinning zo des te zoeter smaakt!
     
  6. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Zoals op Facebook te lezen genoot Michael er ook van.
     
  7. BEAR96

    BEAR96

    Lid geworden:
    20 feb 2006
    Berichten:
    159
    Locatie:
    Leiden
    Kan iemand mij misschien in de juiste richting duwen voor wat betreft de inserts.

    Heb voor de volgende Tim challenge vast wat banden en inserts gekocht. Uiteraard de m-grip en daarbij de soft, hard en super hard inserts.

    Nu heb ik opgevangen, en hier ook terug kunnen lezen op het forum, dat rondom dezelfde banden niet handig is. Aangezien alleen de m grip is toegestaan verwacht ik dus dat er met de inserts wat gedaan moet worden.

    Dus nu... welke inserts te gebruiken? :)

    Chassis is een M03L
     
  8. Thaan

    Thaan

    Lid geworden:
    10 sep 2013
    Berichten:
    320
    De verkoper of baan waar de TIM gereden wordt kan je vast wel tips geven om tussen Michael & Tony in te kunnen rijden;)
     
  9. BEAR96

    BEAR96

    Lid geworden:
    20 feb 2006
    Berichten:
    159
    Locatie:
    Leiden
    Hahahaha.... Daar rij ik alleen tussen als ze me op ronden achterstand zetten :)
     
  10. Michael L

    Michael L

    Lid geworden:
    9 nov 2006
    Berichten:
    442
    Locatie:
    Rotterdam
    Afstel tips zijn altijd heel persoonlijk.
    Dus kan alleen vertellen wat ik gebruik. Dit hoeft dus niet voor iedereen te werken.

    Zelf gebruik ik bijna altijd de M-grips met de harde inserts rondom.
    En soms de super harde inserts aan de voorkant.
    De zachte gebruik ik nooit.

    Grt,
    Michael
     
  11. Joost Alain Proost

    Joost Alain Proost

    Lid geworden:
    1 jan 2006
    Berichten:
    127
    Locatie:
    Zuid Holland
    Michael, gefeliciteerd met een overtuigende overwinning. En bedankt voor de organisatie.

    Harry, Thomas en Patrick, bedankt voor het close racen. Het was echt spannend.
     
  12. viel9

    viel9

    Lid geworden:
    27 jan 2011
    Berichten:
    152
    Joost Wouters 47 10:08.407 12.427 12.918
    Thomas van Hout 47 10:09.189 12.393 12.955
    Patrick Mooyman 47 10:10.675 12.373 12.977
    Harry Veldman 47 10:11.315 12.380 13.005

    hoe zo close :)
     
  13. Thaan

    Thaan

    Lid geworden:
    10 sep 2013
    Berichten:
    320
    Iedereen die heeft meegedaan aan de TIM5: hartstikke bedankt! Het was gezellig, spannend & vooral heel leuk. Onderstaand een filmpje van de A Finale



    We hopen jullie & heel M-Chassis rijdend Nederland/België volgend jaar weer te zien op de TIM6!
     
  14. Michael L

    Michael L

    Lid geworden:
    9 nov 2006
    Berichten:
    442
    Locatie:
    Rotterdam
    Het was weer een geslaagde TIM5!

    Een bedankje aan alle deelnemers.
    En natuurlijk de mensen die de wedstrijd ook dit jaar weer mogelijk gemaakt hebben.
    Michel en Thaan voor de uitstekende accommodatie. RC Paradise voor de M-chassis fans :)
    Vincent Paternotte van RHI als sponsor van de bekers en het regelen van de motoren.
    Hugo Keller voor de wedstrijdleiding.

    Tot de volgende.

    Grt,
    Michael
     

Deel Deze Pagina