Tamiya Leopard 2A6

sinds 25 maart ben ik de gelukkige eigenaar van een tamiya leopard 2a6 1/16.

Ik moet hem alleen nog ff bouwen :D

Ik heb er ook al een battlesysteem voor dus die gaat er ook gelijk in, ook heb ik een set kogellagers geïnstalleerd.

Ik heb er nu 3 avonden en een zondagmiddag mee bezig geweest, en het schiet al lekker op :rolleyes:

full

Dit is een foto van vrijdag middag/ avond, toen had ik net de ophanging etc klaar.

Gisteren heb ik een gedeelte van de return rollers zwart geverfd, net als de trackspanners.

Ik zal aan het eind van de middag nog even een foto daarvan maken.

Ik ben nu aanbeland bij licht gedeelte, is het verstandig om dat voor of na het verven van de camo te installeren? :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
mooie tank, heb hem zelf ook,

heb er een draaidoorvoer 24 kanaals in voor onbeperkt ronddraaien toren en een
alu verstevegings binnenbak.

verlichting kan je nou gewoon verder aansluiten, gewoon afplakken tijdens het spuiten,
om alle stroomdraden netjes weg te werken kost je ook nog wel aardig wat tijd.

iig succes met de verdere bouw.

nice!

Waar heb je die draaidoorvoer weg? nog nooit eerder gezien namelijk:confused::rolleyes:

Voor 30 euro zijn ze ook te koop met 12 apparte doorvoeren. Moeten dan alleen wel uit china komen.

Vind ik dit adresje wellicht wat interessanter. :D eens een mailtje sturen wat ze hier moeten kosten.

Voor 30 euro zijn ze ook te koop met 12 apparte doorvoeren. Moeten dan alleen wel uit china komen.

Vind ik dit adresje wellicht wat interessanter. :D eens een mailtje sturen wat ze hier moeten kosten.

Je bedoelt het adresje in Nederland neem ik aan,
ze geven iig prima service, misschien wel wat duurder.

Ik zal eerlijk zeggen... Ik ben een van die stommelingen die liever wat meer betaald om het in eigen land te houden. :hammer: Dus ja, bedoel het adres wat je gelinked had. :)
Ik haal spulletjes inderdaad liever binnen nederland dan uit China oid. (als het prijsverschil enigsinds te overzien valt uiteraard. :rolleyes: )

Heb inmiddels al een antwoord gekregen. Voor zover ik kan beoordelen aan de reactie is het iig een super zaak. Dus dat gaat goed komen. Bedankt voor die link.

nou, ik heb niet stil gezeten, de tank is al grotendeels af, gisteren heb ik hem grotendeels weer uit elkaar gehaald :rolleyes:, en in de groene verf gezet.

vanochtend heb ik de bruine en zwarte vlekken gespoten, en het is nu al weer bijna droog :D

resultaat mag er wel wezen vind ik ;)

als hij klaar is weer een paar foto's!

JAWÖLL!!! :pim: ;)

full

full

hier zijn ze, ze waren hier nog niet helemaal opgedroogd, kun je aan de toren wel zien.

maar het resultaat vind ik wel errug goed geworden :D

hier nog een filmpje van paasmaandag, toen stonden we als VaarGroeP Flevoland op de Heugte (Jaarmarktje te Kampen) en had ik mijn beide tanks mee voor mijn eerst tankbattle!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back