Tamiya Meeting

Tamiya Meeting Zondag 1 November

Beyneshal (stations plein) Haarlem

Toegang is GRATIS

Zondag 1 November is de volgende editie van de modelbouwbeurs.
Ook deze keer zullen er weer veel leuke dingen te zien en te koop zijn.
Voor de vintage tamiya verzamelaars zullen er weer een hoop modellen op de tafels staan om te showen.
Ook kan er gereden worden binnen met on-offroad modellen vintage en nieuwe modellen.
De MTM-Drift club uit heemskerk is ook weer aanwezig met een drift baan.
De NZH hobby club uit Haarlem en Vaargroep Hoofddorp komen met allerlei soorten modelschepen.
Ook veel zelfbouw elektronica van Victronic Marten de Groot en Wetronic voor schepen en vrachtwagens.
Zelfs zullen er mensen zijn die binnen komen vliegen met helikopters en vliegtuigen.
Tamiya Tank en vrachtwagens zullen deze dag ook rijden op de aangelegen baan en voor de crawlers is er een boom stronk baantje.
Wil je komen deze dag om te rijden of je modellen te showen kan dat,maar wil je ruimte op een van de tafels moet je even een mailtje sturen naar tamiyashop@gmail.com
Er zullen veel hobbyisten zijn die hun tweedehands modellen en onderdelen zullen ruilen en verkopen.
Wij van euro-sound (modelbouw winkel in Haarlem)zullen aanwezig zijn met veel nieuwtjes en aanbiedingen op modelbouw gebied.
Entree voor deze dag is gratis en parkeren kan in ondergelegen parkeer garage.

Het adres van de hal is:
Beyneshal
stations plein
Haarlem

Deze hal is ook goed bereikbaar via het openbaar vervoer de bussen stoppen voor de deur en Het NS station zit tegenover de hal.
En hierbij dan ook een vraag aan de forum gebruikers hier,probeer zoveel mogelijk mensen op de hoogte te brengen van deze dag en post dit stukje ook op andere rc forums zodat we met z'n alle er een leuke dag van kunnen maken.

Euro-Sound
NZH Hobby Club
Vaargroep Hoofddorp
Victronic
Marten de Groot
Wetronic

Laatst bewerkt:
Is er animo voor het showen van mijn alu highlift ?
Hij s nog niet heelmaal klaar, maar toch wel een aparte verschijning , al zeg ik het zelf.

Hoi Emil,

Ik had je topic 2 dagen terug eens doorgenomen... dat ziet er echt netjes uit en ook leuk beschreven.
Er is zeker animo voor dit soort voertuigen, met veel upgrades/extra's.
Ik hoop er ook bij te kunnen zijn op die dag en zie dan zeker graag jouw Highlift :)

Ik ben er nu overigens 2x bij geweest en dit zijn altijd zeer leuke dagen.
Iedereen heeft uiteindelijk één doel... namelijk "Tamiya" en hierdoor kun je snel ideeën en/of materiaalkennis uitwisselen.
+ de lol op die dag met het rijden.

Ter algemene info...
Er staat in de uitnodiging dat men kan parkeren in de parkeer-garage, maar....
Op zondag is het in Haarlem (zover ik het me herinner) gratis parkeren !!!
Scheelt weer in de onkosten...

hallo
ja op straat is zondag GRATIS parkeren,
in de garage kost geld,
en dat kan je beter dan in de kantine uitgeven,haha
ik ben er al 4x geweest,wordt nu de 5e maal,
ik wil het echt niet missen,
en dit alles is GRATIS toegang en allemaal mogelijk gemaakt
door tamiya/electronica winkel eurosound te haarlem,
die sponsort dit geheel,
dus bij deze wil ik henk en medewerkers van eurosound alvast bedanken voor het 5e maal voor elkaar krijgen van zo een spektakel,

ZEGT HET VOORT,ZEGT HET VOORT!!!!!!!!!!!!

met vriendelijke groeten markioo

Hoi,

Het is eenzeer leuke dag ben nu twee keer geweest en kom zeker deze keer weer. Emil ben zeer benieuwd naar je alu tamiya highlift. Niet dat ik een tamiya freak ben maar is leuk om een keer te zien:D zeker je geld bewaren voor de kantine is wel zo leuk. ook zullen er veel aanbiedingen kits, onderdelen en hop ups te koop zal zijn.

tim

Hmmz zal eens serieus kijken of ik de auto heb, of kan krijgen. (vrouw heeft deze nodig voor der werk, en op de scoot is het wel erg ver) Kijken of e rin de buurt nog een aantal mee willen...

Heel eerlijk, heb ik zelf ook weinig met tamiya!
Maar een zwak voor deze , vanwege de uitbreidings mogelijkheden... Er er is nu bijna weinig van tamiya zelf over, dus dat wat ik "tegen" tamiya heb (aandrijflijn, draagarmen, etc), is al vervangen, door beter materiaal ;)

Hoop dat ik hem tegen die tijd op de 2.4ghz heb, zodat ik geen gedonder heb met storing, want het zal je maar gebeuren, dat mijn truck op hol slaat, dan is het erg duur grapje!. Mag de mfc-02 functies nog maar eens evne goed leren dan, wil ik leuk showen, hahaha

Laatst bewerkt:
Even in de rondte gevraagd....
Er gaan zowiesoo 2 kamaraden mee, en hopenlijk een hele goede vriendin van mij....

Dus ik kom met de highlift........
Hoop dat ik hem tegen die tijd op de 2.4ghz heb,(nuu nog 40mhz) zodat ik er ook even mee durf te rijden...

Toen we vorige keer kwamen was de helft al weg, dus ik vraag maar... van hoe laat tot hoe laat is het?

UPDATE: op het forum van Tamiyagekken stond het wel: van 10:00 tot 16:00.

Laatst bewerkt:
hallo
was druk/leuk/gezellig/nat vandaag,
enkel ik mistte de modeltruckers,
en er werd heeeel veel pepernoten gegeten????!!!!
ik had 10 kg mee en was leeg na afloop,
en ik heb het niet alleen opgegeten hoor!!!!!!!!!!!!!
maar deze meeting is zeer zeker voor herhaling vatbaar,
dus henk en medewerkers bedankt voor de meeting en tot de 6de editie!!!!
trouwens psygho,wat een gave 3-speed heeft u,heeel veel kilootjes alu,hahaha
groeten markioo

Was een mooie dag, enkel moest ik helaas met spoed, terug naar Assen, ivm me werk,(we waren om dezelfde reden al veel te laat) heb hierbij dus geen tijd gehad om de mensen welke ik heb leren kennen, gedag te zeggen, hiervoor mijn oprechte excuses, maar het liet me echt niet toe om iedereen gedag te zeggen..
De volgende keer zal ik zorgen dat men mij met rust laat. net nu je een beetje op gang bent,en het een en ander wil vragen aan de mensen daar, kon ik al weer weg.
Jammer, maar volgende keer beter!

Henk en alle andere medewerkers van dit evenement bedankt voor de leuke dag. Ondanks dat het voornamelijk om auto's ging heb ik lekker gevlogen met mijn YAK-54 en Graupner heli. Ook mijn kleine mannetje Bryan (5jaar) heeft zich super vermaakt met de mini buggy. Wat deed dat ding het goed. Hij zat in de auto nog te stuiteren van plezier. Hij vroeg nog "volgende week weer".

Jongens bedankt

GrTz Jasper

hallo
haha volgende week weer,
tja waarom wel elk weekend sporten in een hal,
maar voor rc is het te duur,
zullen we het dan maar sport gaan noemen ipv hobby???!!!!
woensdagavond trainen en zondags rc sporten,hahaha
we wachten maar af wanneer henk en zn hulppieten een datum
gaan prikken in de agenda,
groeten markioo

hallo
zie youtube
tamiya meeting haarlem netherlands 1 11 2009
ik sta/zit er ook tussen,
groeten markioo

hallo
weet meschien iemand of er in 2011 nog een beurs kompt??
gr john

Back