Tamiya Monster Beetle (Laatste update: KLAAR!)

Beetle

Heel mooi geworden!
Ik heb mijn MonsterBeetle een paar weken geleden opnieuw opgebouwd en daarna verkocht... Na al het werk aan de kap durfde ik er niet goed meer mee te rijden.
Ik heb er gelukkig nog één, en een Blitzer Beetle. Beiden zijn bedoeld om te rijden en aangepast. Ik heb geen speciaal zwak voor kevers, maar deze wagens zien er echt goed uit en trekken altijd veel aandacht.
Afgelopen weekend mijn Blitzer mee genomen naar het strand 's avonds, ik voelde me weer even 13 jaar oud...

Hoe ben je aan de hopups gekomen (de dogbones en de versteviging voor het chassis)? En wat kost dat ongeveer?
Ik zag ook dat jouw "velgmeenemers" grijs zijn, zijn ze van metaal? Bij mij is dit een onderdeel wat na een tijdje altijd scheurt...

Het is leuk om te zien dat er zoveel liefhebbers van (monster/blitzer) Beetle op dit forum zijn, is er al een draadje met alleen beetles?

Deze is nu toch in de verkoop?
Of ben ik nou in de war met iemand anders?

het is niet deze die in de verkoop is. Toen ik deze ging bouwen heb ik 3 monster beetles gekocht. Van deze drie heb ik de monster beetle gebouwd waar dit topic over gaat. Ik heb echter zoveel onderdelen bijgekocht en er waren nog heel veel onderdelen over dat ik een tweede heb kunnen bouwen en die gaat in de verkoop. Hier zit ook geen kap bij.

@kbn700: de onderdelen komen van ebay, crp parts. De velgmeenemers achter zijn idd anders dan de originele. Deze zijn van een sterker soort kunststof en kunnen meer hebben. Erg fijn aangezien ik borstelloos rij

hallo,
ik ben nieuw hier op het forum.

ik heb ook een monster beetle staan die ik graag weer in ere wil herstellen.
alleen heb ik veel onderdelen nodig.

als er iemand is die wat heeft en het aan mij wil verkopen, graag reactie!

mvg pim

als je de bouwbeschrijfing nog hebt kun je met de nummers van de onderdelen dat wel via internet op zoeken.
je kan zo veel vinden.
want ik denk dat bijna niemand zo'n beetle heeft :D
anders kun je de bouwbeschrijfing ook wel vinden via internet.
maar meschien zijn er mensen die er 1 hebben en er vanaf willen.
plaats ook maar een oproep in het topic "gevraagd"
succes met het oplappen van je beetle.

Gr Sander.

dankje sander,

ik heb de beschrijving nog origineel en inmiddels ook gevonden op internet!
ik ga ff zoeken op internet en zeker die advertentie plaatsen!

pim

als je de bouwbeschrijfing nog hebt kun je met de nummers van de onderdelen dat wel via internet op zoeken.
je kan zo veel vinden.
want ik denk dat bijna niemand zo'n beetle heeft :D
anders kun je de bouwbeschrijfing ook wel vinden via internet.
maar meschien zijn er mensen die er 1 hebben en er vanaf willen.
plaats ook maar een oproep in het topic "gevraagd"
succes met het oplappen van je beetle.

Gr Sander.

Jawel hoor, ik heb een complete staan (Blackfoot kap) en nog onderdelen voor nog een denk ik :)

Maar je hebt wel een beetje gelijk, moeilijk te krijgen en niet goedkoop. Spul gaat niet voor een prikkie weg.....

Back