Tamiya new 2023

ik heb er nog eentje van pistenking oranje balk die ziet er ook mooi uit en heeft diverse instellingen.

Maar dan ga je het prijstechnisch echt niet redden. Je kunt als fabrikant toch geen € 700 model op de markt brengen met standaard een € 160,00 zwaailichtbalk. Je moet het wel in perspectief blijven zien. Mensen die standaard pistenking willen hebben kopen ook Scaleart en geen tamiya.

De basis dingen als een andere motor en aanpassing van de stuurinrichting (weet trouwens niet hoe het met de 8x4 van Tamiya is) dat is wat technisch noodzakelijk is en ook al 20 jaar bekend. Zwaailichtbalken zijn sowieso smaakgevallen en zoals Mark ook zegt voor Tamiya is onze markt (Zeg benelux, Duitsland en de alpenlanden) maar een klein deel van de totale markt.

Maar dan ga je het prijstechnisch echt niet redden. Je kunt als fabrikant toch geen € 700 model op de markt brengen met standaard een € 160,00 zwaailichtbalk. Je moet het wel in perspectief blijven zien. Mensen die standaard pistenking willen hebben kopen ook Scaleart en geen tamiya.

De basis dingen als een andere motor en aanpassing van de stuurinrichting (weet trouwens niet hoe het met de 8x4 van Tamiya is) dat is wat technisch noodzakelijk is en ook al 20 jaar bekend. Zwaailichtbalken zijn sowieso smaakgevallen en zoals Mark ook zegt voor Tamiya is onze markt (Zeg benelux, Duitsland en de alpenlanden) maar een klein deel van de totale markt.

Je slaat nu echt de plank mis Rolf, ik gaf het aan als voorbeeld, kijk maar eens naar de Volvo FH16 Bergingstruck vind jij die zwaailampbalk er mooi uit zien dan, en nu van de Scania 770 8x4.
Iedereen is vrij om een andere werkende zwaailampbalk te monteren.
Ik koop geen Scaleart vind ik te duur en boven mijn budget.
Als ik een fabrikant was had ik dat ook mee genomen in het ontwerp van een truck en het ook mooier laten zijn, net wat Fred al schreef.
Tamiya zal die Scania ook buiten de EU uitbrengen.

Ik had mijn pistenking zwaailampbalk jaren geleden al gekocht, en nu ook paar anderen bij ome Ali maar dat ten zijde.

Back