tamiya nitro crusher

maar toen i er mee heb gereden deed hij dat volgens mij wel.
maar als de koppeling kapot is kan het dan zijn dat het vliegwiel los gaat zitten??

Laatst bewerkt door een moderator:
mn pa zit er over te denken om hem zelf uitelkaar te halen maar hoelang ben je bezig met de aandriving en de motor eraf te halen als je het voor het eerst doet??

Daar kan niemand antwoord op geven. We kunnen alleen een inschatting maken, maar dat is afhankelijk van verschillende factoren.

Gewoon doen en je ziet vanzelf wel hoe lang je er mee bezig bent.

M.v.g. Mark

Dat ligt eraan hoe goed je je jezelf in de materie hebt verdiept. Als je een beetje weet waar je mee bezig bent valt het wel mee. Als je op een forum gaat vragen hoe lang het duurt en vervolgens gaat zitten wachten tot iemand het juiste antwoord geeft, kan het wwel eens een tijdje gaan duren.

Ik kan in 10 minuten mijn motor loshalen, de koppeling overzetten naar een ander motor, het geheel afstellen en weer in de auto hangen.

OK, dat zegt niets over HEM, maar hey, zoals ze het op Geenstijl/Dumpert altijd zeggen: omdat het kan ;)

ik heb de motor eraf gehaald alleen de trekstarter hebben de kleine pinnetjes uitgehaald alleen die wouden we terug zetten maar waar moeten die ergens in??

je bedoelt dat startpinnetje ofwat???

die moet in het gat van de krukasmet een veertje erachter...

maar het was wel dat pinnetje???

je moet alleen wel kijken of het veertje er nog in zit,het kan ook zijn dat het ergens in de motor is gevallen,let daar goed op...

Volgens mij zijn dat de pinnentjes van het een richtings lager, die bestaat ook uit allemaal pinnetjes. Als deze erg slecht is kunnen ze eruit vallen. Als je de trekstarter eraf haalt valt er niet zo snel iets in de motor mits hij ook de achterplaat eraf schroeft.

hij reageerde er zo op dat hij zegmaar zei dat wat is zei waar was...

maar als je de pinnetjes van een eenrichtingslager eruitzijn,krijg je die er toch nauwelijks of niet erin/??

er zitten 2pinnetjes en 1veertje bij maar waar ik de auto van heb gekocht zei dat ze er steeds uitvielen ik maak anders wel even een foto van de pinnetjes. owja kunnen de pinnetjes als ze eruit vallen schade aanbrengen in de motor? en kan je de pinnetje szo los bestellen?

kunne ze bij pkracing worden besteld??
maar het is dus aan te raden nieuwe te kopen voor zodat ze er 100%zeker niet uitvalt?? kun je ook ziet als ze versleten zijn??

ja,ze kunnen ook bij pk worden besteld... maar met een beetje zoekwerk ben je er zelf ook wel achter gekomen... maar oke,hier is de link:PK Model Racing en dan typ je bij serienummer 1433 en het onderste product tadaa!!

Back