Tamiya Radio Control Hobby market, 3 juli

ik ga der heen!! :D
gaan er nog meer mensen!??!?!
voor mij is het ongeveer 45 min rijden
is dat een grote winkel/ markt?!?!
en er staat op die site entree 5 euro en een gift :roll:
gift is engels voor kadootje toch?!

nou........ ik had wel wat meer reactie's verwacht........
ben ik de enigste van dit forum die gaat?!?!?!?! 8O :roll: :lol:

ik ga er ook heen, tis voor mij om de hoek :D

ben wel benieuwd hoe HOOG de prijzen zijn voor de auto's die buiten de on-line vieling tekoop staan, zullen wel bijna nieuwprijzen zijn..... :evil:

5 euro entree :? , 't zijn ook ... laat maar... :lol: ik verwacht er dan ook dan ook wel wat van!

ja daar zat ik ook al over te denken
als ik 5 euro entree betaal en er staan maar 3 kraampjes.......
dan voel ik me tcoh wel gen**id

edit: daarom vroeg ik aan het begin van dit topic:
of er wel is mensen naartoe zijn geweest!?
en hoe groot de winkel is!?

een keer naar gezocht terplaatse toen ik er toevallig in de buurt was, en ik heb de winkel NIET kunnen vinden, 't zit ergens op een einde van de winkelstraatje, die voor auto verkeer op een gegeven moment een verboden word voor auto's in terijden, dus je moet om rijden.... kon 't niet vinden...

oh....... dan ga ik denk maar een half uur eerder vertrekken......
en even een uitdraai maken van routeplanner... :D
en dan maar hopen dat ik het vind... :lol:

hey

ik heb vandaag bij die hobby markt 2 body's gekocht 8)
een mercedes clk dtm (gespoten beplakt) enz.
voor een 10tje :lol: 8)
en 1 ongespoten kap van een mercedes clk gtr zonder krassen enz.stickervel voor 10 euri en verf 5 euro 8)
in 1 woord de prijzen waren SUPER
nu 26 euri kwijt en normaal ben ik boven de 70 euri kwijt
kassa!! 8) :lol:
dus mijn dag is weer helemaal goed en ik heb wat te doen komende dagen!!!!
ik zal foto's plaatsen in ''spuitcabine'' als ik hem ga spuite :D

bij de ingang kreeg ik ook nog een soort marker stift en een tyre mounting set en een tamiya stickertje :lol: :lol: op die stift staat : polycarbonate marker, is dit een soort marker om ontwerpen op je kap uit te tekenen?!?!dat tyre mounting ding :D is toch om je banden op je velg te lijmen?!?!?!?

Steef ik was maar 45 incl. intree kwijt :lol:

F1 15 euro, gratis setje banden x-tra erbij
XB - TT-01,, HELEMAAL COMPLEET NIEUW IN DOOS! 20 euro
zooi F1 banden, paar euro...

DIE BEURS MOETEN ZE VAKER HOUDEN !!!!!!!!!!!!

ik heb deze topic net gemist, wat jammer want ik zoek eigenlijk nog een goedkoop tt-o1 chassis en al ik hansGSI zo zie met zijn 20 euro, SCHADE.
maarja ik heb ze al een mailtje gestuurt met de vraag of het alsnog mogenlijk is.

ik zit met een probleempje.. :oops:
ik heb die clk gtr gekocht daar zonder spoilers (2) en zonder spiegels en embleem op de motorkap!!
is dat los te koop!??!?! er staan nummers op de kap en op de stickers..... wat is nu het serie nummer :o :o
op de kap:58214 op het stickervel 59214 (1425581
ik heb al op verschillende sites gezocht.....
die beurs mogen ze zeker vaker houden alleen ik heb wel alles dubbel van wat je bij de entree kreeg (was met me pa)

net nog even gezocht op de site van reyne en zonen: volgens mij heb ik iets gevonden

artikel: 50811
TG10 Mercedes CLK Sportswear Body
Chassis type: Bodyparts
Aantal gevonden onderdelen: 3

Ond.nr. Omsch. Adv.€ Nw nr.
1825176 Body € 29.06
0005667 H Parts € 13.58
9495303 Sticker € 21.88

de h parts zijn dit de 2 spoilers,het embleem en de spiegels?!?!
ik weet dat er 2 clk's gtr zijn die tamiya maakt MAAR die verschillen toch alleen maar van sticker set!?!?!?! ze gebruike zelfde spoilers enz toch?!?!?!??!

bij voorbaat dank steef :lol: :wink:

HansGSI zei:
kijk even op http://www.tamiyaclub.com/ om welk ''clk gtr'' het gaat, dan ga je naar de site van www.tamiya.nl, naar
http://www.rez.nl/algemeen/parts.ph.../size] m.kap sterren, L+R buiten spiegel.

u bedoelt zeker de gtr want een clk dtm heeft geen 2 achtervleugels! voor zover ik weet...... is 25003 het nummer van die body parts !?!??! ( spoilers spiegels en embleem ) ik heb dat nummer bij reyne en zonen ingetikt maar niks gevonden. :cry: :cry: :? :mad: :cry:
de tamiya mercedes clk gtr kappen verschillen alleen van stickerset ze gebruike zelfde spoilers spiegels embleems.
als je even omhoog scrollt zie je wat ik tot nu toe heb gevonden op reyne en zonen site! er staat body sticker en h parts zijn die zogenoemde h parts de body parts?!?!?!?ik heb ook al dat onderdeel nummer ingetikt (wat ervoor staat) op de site van reyne en zonen en niks gevonden!!!
groetjes steef

Back