Tamiya Scania ombouw tot Longline!

• Topicstarter Topicstarter -\8/-robin-\8/-
  • Startdatum Startdatum
hoi robin,

tof dat je je kleuren gevonden hebt
wordt zeker een dikke truck
en waarom zou je hem zo niet spuiten?
is toch niet zo erg dat hij erop gaat lijken
als je dat nou mooi vindt
maarja het is jou truck en misschien is wat jij er van wilt maken ook wel zeer mooi he

veel succes alvast ermee

Misschien spuit ik hem ook wel het zelfde :yes: maar ik kan geen foto's vinden waar hij geen bullbar erop heeft!

hey robin,

heb de foto eens goed bekeken en heb me eens 5min bezig gehouden en volgens mij ziet hij er zo uit qua grill en bumper
dus niet letten op de rest zoals die spatlappen en die sideskirts enzo

Laatst bewerkt:
hey robin,

heb de foto eens goed bekeken en heb me eens 5min bezig gehouden en volgens mij ziet hij er zo uit qua grill en bumper
dus niet letten op de rest zoals die spatlappen en die sideskirts enzo

!!SUPER!! Kan je de grijze delen ook een tintje lichter maken?(het is nu donkerder dan in het echt)

Dan kan ik die foto uitprinten en als spuitvoorbeeld gebruiken!

Ben vandaag bij de bouwmarkt wezen kijken voor spuitbussen maar ze hebben niet de geschikte grijs voor de onderkant van de cabine!

Ik denk dat als ik het zilver meng met wat zwarte verf en dat erop smeer dat dat niet strak wordt.

Hoe gaan we dit oplossen?

@-\8/-robin-\8/- Ben je tevreden met ral kleuren dan bespaar je geld want die worden bij verfzaken aangemaakt zonder de kleurmakerskosten, zo simpel is het wel.

verf

Ik heb verf besteld bij Welkom bij Proving BV - Products by Van Ingen. Zij maken auto lak op kleur specificatie. Er komen veel autoschadebedrijven. Ik heb alleen aangegeven dat ik de kleur van transportbedrijf VOS deventer zocht en zij hadden de originele kleurcode zelfs ergens in een computer staan. Ze hebben vrijwel inzicht in alle bekende kleuren van auto's enz op de markt dus misschien wel jouw kleur.

Heb vandaag gebeld met de dichtstbijzijnde 'autoonderdelenwinkel' en de spuitbussen zijn 15,00 per spuitbus!!

voor een ral spuitbus van duplicolor 30 euro? sorry maar dan ben je opgelicht als het geen custom made kleur is...

die bussen heb je voor ca 12 - 14 euro.

hallo
30 euries voor een spuitbus duplicolor??!!
in nog geen 30 jaar dat ik dat betaald heb of ook zal betalen,
de standaard kleuren haal je bij bouwmarkt 7 euries,
alle kleuren van de regenboog,motip bij automatrialenzaak 10-15 euries,
en dan krijg je nog verstelbare sproeikopje erbij,
mvg markioo

hallo
als ie leeg is kan je hem niet meer ruilen helaas,
en er zit nog geen statiegeld op lege spuitbussen,
dus nu weet je in elk geval waar je NIET meer moet wezen voor je spuitbusjes,
mvg markioo

Back