tamiya scania R500 V8 6x6 met kiptrailer te koop op ebay.de

Mooie grote combinatie. Het ziet er fraai uit hoor...
Maareh, trillen de assen/koppelingen niet te heftig? Een kruiskoppeling versnelt tijdens het draaien iets. Als er meerdere kruiskopp. op een as draaien moet je letten op de juiste stand van een individuele kopp. ten opzichte van de andere. Dit om de versnelling tijdens het draaien te beperken. Als het goed is loopt de aandrijving rustiger als ieder van de twee gewrichten, op één as, 90 graden ten opzichte van elkaar gedraaid staan.
Ik wil maar zeggen: een kijkje onder het 'rokje' typt een leuk verhaal. Of het kruiskoppelingsverhaal werkt is een kwestie van proberen, denk ik

Succes met het project!

hallo dank u voor de complimentjes

nem ook even een kijkje op de link die helemaal boven staat , in het begin van de topic , want de scani word verkocht

grtjes joeri

hallo

ik verkoop de gehele comlbinatie zodat ik een graaf machiene kan kopen , heb er nmelijk een op het oog

en een mens moet al eens iets verkopen om het andere te hebben he

grtjes joeri

*kijk vlug zijn modelbouwbudget na ... :cry: *

Het zijn maar eens lukken hé.
Vind je een lekkere truck, heb je het geld er niet voor klaar liggen ... Het leven is toch zo oneerlijk.

Ferm dink se.
Ik hoop voor jou dat em snel verkocht is.

/off topic
Welke graafmachine zou je soms kopen?

Pffff erg mooie vrachtwagen idd, ook hier geen budget om hem te kopen!

Wens je wel suc6 en diegene die hem wel kopen kan heeft er een heel erg mooie vrachtwagen aan!

Groet

hartstikke mooi hoor maar volgens mij hoort dat hier niet thuis maar bij rubriek verkoop

wordt het eens geen tijd dat er een topic komt tekoop voor
modeltrucks want in den topic tekoop graak je bijna nieks verkocht omdat je produkt niet opvalt tussen de anderen kleinen broll.

viola alfisti versta je het nu een beetje in plaats van altijd jouw komentaar van dat hoort hier niet thuis te geven.

ten eerste snap ik niet wat je bedoeld met ALTIJD comentaar en ten tweede is er een rubriek tekoop waar je diverse dingen kan aanbieden dus snap ik nie wat je nou wil als iedereen zich gewoon aan de regels houd is er niks aan de hand en wordt het ook geen rotzooi maar dat blijkt soms erg moeilijk te zijn

hallo beste collega's

ik heb de truck 2 x aan geboden op de duitse ebay maar de eerste keer was niemand geintreseert , ik had een starbod ingesteld van 2500€ en een nu kopen prijs van 3250€ was hij voor mij zeker toch wel waard is , maar niemand kocht hem , daarna bood ik hem nog eens aan maar dan scania appart , kipper appart en de hydrauliek appart , het startbod was dan ook maar 1,99€ voor de scania en kipper en 350€ voor de hydrauliek , na veloop van tijd , zou dit alles mij amper 1000€ opbrengen , daarom ik besloten heb om hem niet te verkopen , moest er natuurlijk een biederer zijn die mij er minstens 2000€voor bied mag hij deze zo hebben

grtjes joeri

Back