tamiya scania r620 eerste testrit gemaakt met de city oplegger

Vandaag eindelijk de scania op kunnen bouwen. Alleen de side skirts moeten nog opnieuw die waren niet naar t zin. Verder ga ik nieuwe ramen set monteren en koplampen set. De vorige eigenaar heeft er met lijm de wissers erop geplakt. Daarom staan de wissers nu zo hoor dan zie je het bijna niet. Verder heb ik de servo kabel tot spiraal gemaakt voor straks de laadklep aan te sturen en ga proberen de boven klep tegeleik met de laadklep te laten openen. Verder heb ik nog even aan de lichtbakken van de trailer kunnen werken dus heb weer genoeg gedaan. Het spuitwerk van de scania ben ik redelijk te vrede over zit wel wat stof in helaas maar dat hou je niet tegen. Volgende auto gewoon in spuit cabine spuiten.

IMAG0582.jpg

IMAG0583.jpg

IMAG0586.jpg

IMAG0588.jpg

IMAG0589.jpg

IMAG0590.jpg

IMAG0592.jpg

IMAG0596.jpg

IMAG0598.jpg

IMAG0599.jpg

IMAG0600.jpg

eerst volgende week kijken of alles beetje werkt en heel blijft :D zo ja dan heb ik nog 3 weken om een heel end te komen met de trailer dan ga ik wel ff mee de 12e

gaat goed komen cor. Eerst zondag hengelo even ervaren en dan kijken of het allemaal gaat zo als ik wil. En als ik tevreden ben gaan ik me inschrijven

ja dat klopt. Ik was al even wezen kijken en even her en der contact gehad in steen wijk vorige maand. Dus weet een beetje wat k moet verwachten

vandaag weer verder met de oplegger gegaan. Heb de 2e lichtbak gemonteerd, De spatborden gemaakt en gemonteerd, En de bovenklep gemaakt en gemonteerd dus weer lekker opgeschoten.
Helaas wacht ik nog op traanplaat zodra die binnen is ga ik verder met de laadklep. Ik ga hem ook nog niet in de kleur zetten dat doe ik pas als alles klaar is en eraan hangt dan demonteer ik weer het een en ander en dan spuit ik alles.

iemand nog ideeen wat er nog ontbreekt aan de trailer

IMAG0610.jpg

IMAG0606.jpg

IMAG0608.jpg

IMAG0611.jpg

IMAG0613.jpg

IMAG0615.jpg

IMAG0616.jpg

Dank jullie.

Verlichting komt in de truck zeker maar in de oplegger weet ik nog niet.
Puur omdat ik denk dat ik hem straks toch verkoop. Maar al hou ik hem
Komt het erin.

Boven klep heb ik zo gedaan omdat de laadklep er achter sluit zo kan nooit
Je bovenklep open gaan als je klep dicht is. zo zit het namelijk in het
Echt ook. Alleen daar is je achterkant geen hoekprofiel dan kan hij
Breder. Maar hier vond ik geen andere constructie voor. Ga denk nog wel een
Soort van rubber voor afsluiting maken dan toont ie ook wat breder

vandaag weer even verder gegaan met de klep. Eerst hef armen van styreen plaat gemaakt om te kijke of het werkt, want dan kan ik ze morgen van aluminium maken. Verder een begin gemaakt van het laadklep frame. Ik ben van plan om het eerst bewegend en op maat te krijgen en daarna ga ik verstevigen en zoveelmogelijk als orgineel maken, En natuurlijk werken maken

IMAG0618.jpg

IMAG0619.jpg

IMAG0621.jpg

Idd, het begin is er. Knap gedaan.

Mijn trailer is ook niet af, moet hem ook nog in kleur zetten. Maar neem hem zondag wel mee.

Back